Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe en "pappa-bok" til den vordende far, men ser det er flere å velge i. Hvilke bøker vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdens beste pappa. Veldig morsom!

Skrevet

Pappa for første gang.. av Finn Bjelke.. Samboeren min har lest den og Verdens beste pappa! Han likte begge. Mer humor i den av Finn Bjelke og han har skrevet om sine egne erfaringer.Han er artig:) Lest de jeg også.. ;-) I verdens beste pappa er det mere info på en måte. Ellers anbefaler jeg ABC for førstegangsforeldre eller spedbarnstell eller noe.. Veldig fin bok med masse info og lett å slå opp i. :))

Skrevet

Min samboer fikk "verdens bese pappa" av meg til jul, vi har begge ledd mye av den å ble en del klokere :)

Skrevet

Min kjære falt helt for boken: "Baby - en bruksanvisning, veiledning, feilsøkinstips og råd for første års vedlikehold". Vi kjøpte den på Babyshop.

Den er ikke direkte rettet mot vordende fedre, men den er helt fantastisk å lese både for far og mor. Min kjære er ingeniør og boken er skrevet som en brukermanual for babyen. Dette var midt i blinken :-)

Masse humor, så selv mine venner (som ikke skal ha barn på enn så lenge) syns boken var utrolig festlig! Lærer masse også :-)

Skrevet

Jeg slenger meg på Juninurk sitt forslag: "Pappa for første gang" av Finn Bjelke. Har ikke gitt den til vordende far ennå, for jeg skal gi han den på sykehuset etter babyen er kommet ut. Men har lest den selv. Lettlest og artig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...