Gå til innhold

Dere som er gravid med nr 2


to prinsesser og spire på vei

Anbefalte innlegg

Merker jeg er veldig oppblåst, men samtidig ganske så hard i magen. Fått en liten "kul" allerede. Noen andre? Ikke lagt på meg, tatt av meg 2 kilo i motsetning til forrige gang hvor jeg la på meg 6 kilo de første 8 ukene.. De sier jo magen kommer fortere andre gang man er gravid, men dette var vel litt kjapt? Er 10 mnd siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg oppblåst, men er nok ikke synlig... Har foreløpig ikke merket noe til at magen kommer tidligere, men jeg er jo bare 5+4. Hadde ikke regnet med at den skulle komme såå fort. Kom ganske sein forrige gang. Er 24mnd siden sist her da :)

Har nok heller ikke lagt på meg noe enda. Vet ikke om jeg har tatt av noe heller.. Veier meg ganske skjeldent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg er oppblåst men ikke gått opp noe enda nei. 9 mnd siden sist og merker stor forskjell på at jeg er mye mer oppblåst nå enn med første mann. Tipper det vil vises mye fortere på oss denne gangen enn med første.

Ellers er jeg ganske så symptomfri foreløpig...litt trøtt men det er vel det:-)....jo litt sentimental også...hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får nok fortere mage med nr 2. Det sier jo alle. Og denne gangen måtte jeg ha vekt (vi har ikke det i hus ellers), for jeg fikk litt hetta når jeg så hvor fort jeg la på meg forrige svangerskap. Da småspiste jeg hele tiden pga kvalme.. Var sykt kvalm i går, men i dag er jeg ganske så fin.

 

Har litt problemer med å skjule magen, så spørs hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nummer to nå og håper virkelig ikke at magen kommer raskere med nummer to. For da jeg gikk med min datter 2003-2004 så kom magen VELDIG raskt, og før uke åtte hadde jeg lagt på meg 8 kg.

Og den dagen jeg ble lagt inn på sykehuset, 19 dager over termin, viste vekten at jeg hadde lagt på meg totalt 60 kg. :-O

 

Den vekten har jeg heldigvis klart å ta av, så nå håper jeg virkelig at jeg kan få et normalt svangerskap med normal vektøkning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også litt oppblåst. Ser ikke noe mage enda. men det må vel sies at jeg har noen kilo ekstra fra før, så det skal vel litt til før det vises.... =)

La på meg bare ca 8 kilo med førstemann, men har alikevel ikke greid å bli kvitt de kiloene. Så jeg skal prøve å spise bare sunn mat under dette svangerskapet.

Gutten min blir 2 i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også litt oppblåst,spes på kvelder...men ellers ingen andre symptomer av graviditeten eller kvalme (enda)...fikk kvalme i uke 7 forrige svangerskap,så spent hvordan blir det nå. Har ei lita snuppa på snart 9mnd og gleder meg til å bli kjent med ny spire ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...