Gå til innhold

Jeg skal visst bli Farmor. :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt blandete følelser med tanke på den problematikk som finnes rundt sønnen min, men et barn er et barn og gir jo uansett glede. Så jeg ser frem til dette. Håper alt går veien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) Kanskje det er dette han trenger for å komme seg helt på rett kjøl; noe gledelig og viktig i livet å se frem til:)

Skrevet

Grattis, hilsen en viss pyroman ;o)

Skrevet

Hva problemer er det sønnen din har da/har hatt??

Skrevet

Takk, "hilsen en viss pyroman", fikk følelsen av at jeg burde vite hvem du er.? Føler meg en smule blånd nå, hehe

Skrevet

Han er rusavhengig.

Skrevet

Ja, men det eeeeeeeer du jo :-D

Skrevet

jajajajaja, men "Pyroman"??? hmmmmm

Skrevet

huff må innrømme at jeg er utrolig skeptisk til narkomane som får barn. Hørt nok historier om de som glemmer babyen sin i rusen slik at den lille dør av sult og uttørring...

Skrevet

Moren er IKKE narkoman. Og min sønn er under oppfølging, og kjemper for å bli fri. Ellers skjønner jeg din tankegang.

Skrevet

Gratulerer! =) Kjempestas!! Og selv om sønnen din har visse problemer, så har han tydeligvis en sterk familie rundt seg som kan hjelp. Dette blir stor stas=)

Skrevet

da høres det straks litt bedre ut ;-)

Skrevet

Ja vi støtter opp rundt dem alt det vi kan. Både hennes familje og vår.De står ikke aleina.Og Sønnen min har et veldig godt og solid støtteapparat rundt seg og ruskontaktene hans er helt fabelaktige. Men så er han veldig åpen og samarbeidsvillig også.

Skrevet

Gratulerer håper det går bra for alle sammen!

Skrevet

Gratulerer! Det blir en spennende tid for dere!

Skrevet

Greit nok at du forholder deg skeptisk til folk som ikke helt er kvitt rusproblemene sine og skal ha barn, men hvilke sosiale antenner har du når du bringer det opp i en tråd som dette?

Skrevet

Kanskje akkurat dette som skal til for at gutten skal bli voksen nok til å skjønne at hans rusproblemer skal taes på alvor av HAN selv, nå når et lite barn kommer først?

Ingen kan gjøre noe for han, hvis han ikke gjør det for seg selv først.

Gratulerer som farmor på forhånd!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Dette blir stas! Håper det ordner seg for sønnen din.

Skrevet

Gratulerer Cat. Og lykke til videre med sønnen din.

Håper at det å bli far blir en inspirasjonskilde for han til å bli fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...