Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, var på ul idag og der var det to:D Gleder mer:) Alt så fint ut foreløpig, herlig:)

Noen andre her inne som venter to små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer :) hvor langt er du på vei da? jeg skal på ul 22 mai å sjekke om jeg har mer enn 1 baby i magen...

Skrevet

heisann, jeg er snart fullgåtte 10 uker, så d er tidlig ennå, men jeg følte det fra begynnelsen av. Hvor langt er du på vei og hvorfor mistenker du at du har tvillinger?

Skrevet

Gratulerer sååå masse:D:D

Skrevet

oi, så spennede! Dobbel lykke:) Gratulerer og håper du får et problemfritt svangerskap.

Skrevet

OJ, gratulerer så mye! Så fantastisk heldig du er - to herlige små barn!

Du må ha et flott svangerskap - lykke til !

Jeg skal på UL selv i morgen, men jeg har ingen mistanke om 2 stk. Likevel er det alltid OK å få sett fakta på skjermen!

Klem fra

Skrevet

jeg er 6 uker på vei...føler på meg at d kan være mer enn 1 å jeg har har vært gravid me tvillinger 1 gang før,ble bare noe i den ene sekken da..fikk ei nydelig tulle..vil sjekke d nå fordi d er så mye tvillinger å trillinger i familiene her.... :)

Skrevet

Gratulerer med to små, det blir nok koselig!:) Tror ikke det er to her, men man vet jo aldri..;)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Jeg har lurt på om jeg har flere enn en inni der selv, og mange tuller om det... men jeg tviler for jeg har faktisk veldig lite symptomer og jeg har hørt at man har ekstra symptomer med to?

Lykke til i hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...