Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg aner ikke i det heletatt åssen slimproppen ser ut, siden den ikke gikk på meg sist.. Men idag har det kommet en god del slim, litt seigere, og mer tjukt enn vanlig utflod liksom, men ikke noe tegn til blod i det heletatt. Bare vanlig hvit/gul farge.. Sorry for detaljer her..
cakes Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 jeg hadde ikke direkte blod, mer sånn brunaktig slim. men det var mer enn litt utflod når den gikk på meg, det var en tjukk, slimete masse.
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Ikke alltid det er blod i slimproppen nei, men ofte er det et godt tegn hvis det er blod i den -kan bety at ting nærmer seg:) Var blod i min da den gikk en uke før riene startet.
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Tro meg, går slimproppen vil du ikke være i tvil! ;-) Akkurat som rier, når de virkelig starter, så skjønner du hva det er. Slimproppen er rett og slett ikke til å ta feil av, på meg har den vært blodig begge gangene og vært enorme mengder ekstremt seigt og gulgrønt slim, ser ut som tykt snørr...æsj...hehe.
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Har aldri sett noe til den jeg, og har fått 3 barn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå