Candy girrrl Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 For jeg har fått dilla på salat, av alle ting Har jo også noen syke fantasier om syrlig ostekake som kjemper om oppmerksomheten. Men det må jo være tillat når man spiser mye salat ;-)
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Salat er ikke det verste å få dilla på nei. =) Jeg har hatt en periode hvor gulrøtter smakte himmelsk og var det beste jeg kunne få. Nå er gulrøttene byttet ut med vannmelon. Jeg bare MÅ ha det! Sjokolade, som jeg normalt eeeeelsker og er helt avhengig av, har jeg ikke klart å spise siden jeg ble gravid. Blir fremdeles kvalm bare av lukta.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Det er jo helt supert å få dilla på det. Jeg hadde også dilla på kun sunne ting som epler, knekkebrød, gulrøtter osv, men nå har jeg gått tilbake til normalen, altså: snop og alt mulig av mat. hehe . Men man skal selvfølgelig unne seg noe godt. Jeg tror bebisen din har lyst på ostekake også
AngryBird Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Jeg og har stort sett bare lyst på sunne ting:) Vannmelon eller en frisk smoothie frister mye mye mer enn sjokolade og godis. Digg det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå