Gå til innhold

Oh! Da skal vi begynne campinglivetsgleder :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får aldri råd til hytte på enda en god stund, i allefall ikke mens barna er små. Men nå kjøper vi campingvogn slik at vi kommer oss ut av byen i helgene. Vi har fått plass på en naturperle av en campingplass. Med haugevis av muligheter i skiterreng, isfiske, sykkelturer og fjellturer. Jeg synes også at det er en fordel med flere rundt seg når barna er små :o) Vi får isolere oss og kjøpe hytte når barna har flytta hjemmefra tenker jeg.

Jeg er bare sååååå glad:o)) Jippi!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morro da!

Jeg er selv oppvokst i campingvogn (føles det nesten som :P ) og har stortrivdes.

Jeg har sagt til samboeren min at når vi får ett eget hus, en ordentlig bil og ett barn til - så skal vi etterhvert ha en campingvogn.

Jeg elsker bare det livet :)

Frihet til å stikke av, men samtidig komme til ett trygt sted man "kjenner" :)

Har ikke vært i campingvogn på 1.5år og dt er lenge.. Så, i sommer skal jeg låne vogna til pappa og kose meg en ukes tid :o)

Skrevet

Så fint at noen flere ser på campingvogn so positivt. I min krets er det nemlig harry. Men jeg er bare glad. Tenk alt vi får oppleve med barna uten å trø asfalt hele tiden :o)

Jeg er også et campingvognbarn og stortrivdes med det. Min mann er hyttebarn og rynker enda litt på nesen av campingvogn. Men han har begynt å se fordeler som at man kan forflytte seg litt og at man kommer seg myyye mer ut på tur enn viss vi ikke hadde noe.

Skrevet

det skal vi også skaffe oss, en gang...men jeg har lyst til at ungene skal bli litt større,iallefall slippe bleier og slikt.

Båt er lissom tingen her som vi bor på kysten,men jeg liker ikke båtlivet,er litt redd, så da er det vogn.

hytte er så dyrt,at det er ikke noe å tenke på nå,tror ikke jeg ville hatt hytte faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...