Gå til innhold

Disse terminlistene....


Dane

Anbefalte innlegg

Det lages jo nye lister hele tiden jo. Hvorfor det? Jeg tror jeg har lagt meg inn 4-5 ganger. Nå ser jeg det er en ny en ute og jeg er ikke på den... Hva er disse listene godt for? Ikke meningen å være så negativ, men merker jeg blir litt oppgitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når man lager "ny" liste så skal man gå til den siste listen, kopiere det siste innlegget og starte ny tråd med det siste innlegget fra den siste tråden..

 

er for at trådene ikke skal bli så J lange...

 

men hvis dere da har fallt bort så kan d fx være en som skulle legge seg selv inn som ikke har kopiert det nederste innlegget etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det var et problem tidligere, men nå er det presisert at man må kopiere fra den siste. Men det er flere typer lister ute. Sist jeg skrev meg på var det med hvor man var fra også... Nå er det ikke det lenger. Jeg har jo vært på lenge, så den som lager nye lister burde jo fått med meg også. Så jeg tror ikke det er kopieringa som er skylden egentlig. Men samme det... Det virker som det er mange lister der ute for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig - jeg gidder ikke lenger - det kommer aldri riktig ut uansett.

 

Har også lurt på hvorfor så mange gidder om og om igjen...det samme med ny "hvor mange dager igjen" hver eneste dag og "hva med vekta", men det er sikkert jeg som er gammel og kjedelig og ikke orker å engasjere meg i slikt... :o)

 

Men man slipper jo heldigvis å lese de trådene man ikke gidder og det er jo fint ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også lagt meg til flere ganger og har gitt opp...plutselig er jeg hvertfall ikke på listen lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er det ikke også slik at når man huker av på profil sidene våres så kommer vi automatisk inn på terminlistene og dermed blir vi automatisk lagdt inn ?? hvorfor er det da nødvendig å gjøre dette her ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...