Gå til innhold

er det noen som har erfaring med kobberspiral???

Anbefalte innlegg

Skrevet

????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at den ikke virker, ble gravid etter knappe 6 mnd. ;-)

Skrevet

åååå såpass ja.. var hos legen i dag og tok en spontan avgjørelse og satt en kobberspiral inn men viss eg blir gravid er ikkje det verdens undergang men vil helst vente noen år,, har en på snart 3 år og en på 3 måneder.. er ikkje klar for flere akkurat nå...

Skrevet

Har kobbber spiral for andre gang nå. Den første gangen fungerte den supert. Blødde litt mer enn vanlig, eller dvs at blødningen kom voldsommere, men over en kortere periode.

Denne gangen har jeg litt mer smerter ved mensen. Synes å huske at det var slik i begynnelsen forrige gang også, men at det gikk seg til. Så det er det jeg satser på denne gangen også:o)

Det er uhyre sjeldent at man blir gravid med spiral i dag. På 70-tallet var det noe feil med innsetting (feil i prosedyre) av spiralen og da så man flere som ble gravide med kobberspiral.

Skrevet

dytter litt... er vell flere av oss her inne som bruker det..

Skrevet

Hadde den i 6 mnd og holdt på å bli gaaaaal.... Var vondt å sette den inn, fikk ustabil syklus, og når mensen først kom varte den i 8-9 dager og gjorde innmari vondt. Så det skal jeg aldri ha igjen! :)

Håper du ikke blir like plaget!

Skrevet

Helt genial. Satte den inn hos gyn med ul. Veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg ble gravid etter 9 mnd med kobberspiral.

Men jeg ble også gravid med p-piller.

Skrevet

lurer også på dette. må jo være genialt hvis den fungerer riktig. jeg er frig med barn, og blir jeg preg med den så blir det abort.

Skrevet

Jeg tok den ut etter noen måneder. Hadde ingen store plager, men jeg fikk en del mensmurringer som bare kom og gikk uten at jeg skulle ha mensen. Hadde også en diffus følelse av at jeg kjente den hele tiden. Det syns jeg var litt ekkelt. Fikk mer (til tider illeluktende, sorry detaljer) utflod av den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...