E, T & T og ei te Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Hei, gutten min på 3 år har fått tykk skorpe i hodebunnen.. mest på en plass.. Dette er vel melkeskorpe eller? Ser ut som han holder på å miste hår der! Hvorfor har han fått mer nå, og hvordan blir jeg kvitt det? Hvilken olje/middel skal vi bruke?
Gothminister Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Kanskje det ser ut som o han mister hår,siden tykke og store melkeskprper ''presser'' håret til siden.. Min tre åring hadde også det,hadde det siden han var liten.. Jeg klipte han kort (var på sommeren) og smørte på slik en får kjøpt på apoteket.. Husker ikke hva det heter jeg.. Så ble det borte
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Hei. Min hadde også det. Da han var 2,5 år spurte jeg her inne og fikk tips om å kutte ut baby/barneshampo og heller bruke vanlig shampo som vi voksne bruker og da forsvant det. Jeg pelte bort litt men en 2-åring klarer/vil ikke sitte stille så lenge. Husker ikke helt hvorfor man burde slutte med baby/barneshampo, var et eller annet med oljen i shampoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå