Gå til innhold

kan dere anbefale god maskara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns alltid jeg ender med å kjøpe samme sminken - bare fordi det er så trygt :P

takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helena rubinstein spectacular.

lange flotte vipper, kluper ikke og ingen parfyme, har brukt den siden jeg var 16 og er nå 29, helt suveren

Skrevet

Lash Queen fra Helena Rubinstein. Genial!!!!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Det kommer veldig an på hvordan du liker vippene dine; selv liker at de ser noenlunde naturlige ut og føles myke. Jeg foretrekker derfor Clinique sin Naturally Glossy - den er super!! Ellers kan Diorshow være et godt valg hvis du er på utkikk etter litt heftigere volum.

Skrevet

Lancome Virtouse

Givenchy Phenomen'Eyes

Dior Diorshow

Smashbox Bionic

Skrevet

jeg pleier å bruke vanlig loreal doble extention jeg, synes den gir veldig lange og fine vipper.... innmarri fin når man skal ha smokey eyes å sånn

Skrevet

Både Kanebo og Clinique har mascaraer som er helt vannfaste opp til 38 grader. Jeg synes begge er supre. Du blir ikke svart under øynene samme hva du gjør (trening, sove.... hva som helst), og det vaskes av med helt vanlig varmt vann. Trenger ikke sminkefjerner eller noe. Anbefales. De gir ikke masse ekstra volum, men det passer meg fint. Har nok vipper som det er.

Skrevet

jeg endte opp med dior's diorshow i dag - så jeg er kjempespent på å prøve i morgen :) takk for tipsene

Skrevet

Heisann:-) kan på det varmeste anbefale lancome sin mascara hypnose.

Har prøvd uttallige merker og prisklasser,men denne vinner!!

Lykke til, håper du blir fornøyd:-)

Skrevet

Veldig fin til hverdagsbruk. Ser naturlig ut. Liker Kanebo sin som gir litt ekstra volum siden lengden er bra på meg. Å vaske bort med vann er helt topp når en har barn.

Skrevet

YSL false lash effect

Best ever!!

Skrevet

Bra valg. Jeg har ikke klart å skifte siden jeg prøvde den da den kom, bortsett fra til Diorshow Blackout. Litt kraftigere...

Skrevet

YSL false lash effect og Diorshow Iconic (favoritten over alle)

Skrevet

Dyr: dior- diorshow og model co, de har en ny en som gjør falske øyenvipper unødvendig og ja den funker, har alldri hatt så lange øyenvipper. Men den er ganske dyr da. Tror jeg betalte 300 kr og da var det kampanjetilbud.

Billig: max factor-False lash effect, den er veldig god og syns den er like god som mange av de dye merkene.

Skrevet

YSL effet faux cils ( med fare for rettskrivingsfeil...)

Skrevet

YSL false lash effect og Diorshow er mine favoritter. Cliniques High Impact er et godt billigalternativ.

Skrevet

jeg har også dior show, men den er heftig parfymert så den tåler jeg desverre dårlig, men meget god volum effekt=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...