lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Fikk blant annet beskjed om ikke å stramme bleia for mye for å unngå bleiemerker, men det synes jeg det blir uansett hvor stramt bleia sitter... noen tips for å unngå dette? andre tips mottas også med takk
MintCondition Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Vi valgte å ha klær på babyen vår vi da, da vi fotograferte henne Da fikk vi tips om å kle på henne noe litt tidløst, med tanke på at det blir hengende på veggen i maaaange år, samt gjerne noe uten veldig mye mønster.
lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 oki. tenkte i utgangspunktet nakenbilder, men hadde vært artig å prøvd med klær også... vi får se
MintCondition Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Vi ville ikke ha nakenbilder, syns det fort kan bli kleint for ungen når han/hun blir større...greit med bilder som er i album, men å ha et digert nakenbilde av seg selv i stua (dog, babybilde..) er ikke nødvendigvis så festlig når man er 13 og har med venner hjem
blomstre Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Ei venninne av meg har tatt bilde av barna sine i pysj. Jeg elsker babyer i pysj og syntes disse ble utrolig fine. Selv har jeg ei jente som jeg har tatt bilde av i bare mammelukker (m bleie under), fornøyd med de. Babyer i bare ola-snekkerbukse er også nydelig, da får du med de søte føttene og valkene på armene, samt at det blir en litt fin kontast mellom tøff ola-snekker og søt baby :-) Ellers er det fler babyfotografer som har gode tips på sine nettsider hvis du har tid til å surfe litt.
løveprinsen <3 Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Her ble det nakenbilder+ noen i Liverpoolskjorte. Kjempekule:-)
lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2009 hehe tror vi går for vanlig nude-bilder her men det ble ikke noe problem med merker etter bleia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå