Gå til innhold

Noen tips? skal til fotografen i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk blant annet beskjed om ikke å stramme bleia for mye for å unngå bleiemerker, men det synes jeg det blir uansett hvor stramt bleia sitter... noen tips for å unngå dette?

andre tips mottas også med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte å ha klær på babyen vår vi da, da vi fotograferte henne :)

Da fikk vi tips om å kle på henne noe litt tidløst, med tanke på at det blir hengende på veggen i maaaange år, samt gjerne noe uten veldig mye mønster.

Skrevet

oki. tenkte i utgangspunktet nakenbilder, men hadde vært artig å prøvd med klær også... vi får se :)

Skrevet

Vi ville ikke ha nakenbilder, syns det fort kan bli kleint for ungen når han/hun blir større...greit med bilder som er i album, men å ha et digert nakenbilde av seg selv i stua (dog, babybilde..) er ikke nødvendigvis så festlig når man er 13 og har med venner hjem :P

Skrevet

Ei venninne av meg har tatt bilde av barna sine i pysj. Jeg elsker babyer i pysj og syntes disse ble utrolig fine. Selv har jeg ei jente som jeg har tatt bilde av i bare mammelukker (m bleie under), fornøyd med de. Babyer i bare ola-snekkerbukse er også nydelig, da får du med de søte føttene og valkene på armene, samt at det blir en litt fin kontast mellom tøff ola-snekker og søt baby :-)

Ellers er det fler babyfotografer som har gode tips på sine nettsider hvis du har tid til å surfe litt.

Skrevet

Her ble det nakenbilder+ noen i Liverpoolskjorte. Kjempekule:-)

Skrevet

hehe :) tror vi går for vanlig nude-bilder her :) men det ble ikke noe problem med merker etter bleia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...