Gå til innhold

hva MÅ dere ha på 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på alt av mat,dessert,kake,drikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ ha pølser til frokost!

Er noe som henger i fra jeg var liten... da var det alltid pølser til frokost =D

Skrevet

Jordbær. Gjerne knuste på brødskiva med litt sukker på. Og en pølse i brød og masse is (helst softis). Etter at jeg ble voksen har "masse is" ment èn stor som egentlig er litt for mektig, men den må jo inntas :oD

Skrevet

Sol :o)

Skrevet

Nye sko, teller det som dessert? Ellers må jeg ha en skikkelig god frokost med masse digg spekemat, hjemmelaget potetsalat, pai etc. Nybakt brød osv.Ostekake til kaffen også;)!

Om jeg orker så takker jeg ja til Diplom is sin kroneis med sjokolade:) (Nå er jeg sulten iallefall)

Skrevet

pølse i brød, og softis :-)) da er sommeren i gang for meg,og 17.Mai.

(men har jukset litt i år,har hatt 2 softiser allerede)

Skrevet

Softis og pølser.

Og såklart godt humør og sol =)

Skrevet

middag hos bestefaren min, tradisjon vi har hatt i over 20 år, var bortreist 1 år på 17 mai og fyttigrisen jeg savnet middagen da.

Skrevet

Jeg MÅ få slippe å lage mat. Så på 17 mai går vi ut å spiser frokost og middag på restaurant.

Ellers er en soft-is et must!

Skrevet

Ingen ting. Bortsett fra at det er en selvfølge å være sammen med noen, er det det samme hva jeg både spiser og har på meg. Har jeg lyst på is og pølse spiser jeg det.

Har barn bare annenhver 17. mai.... eller dvs hovedansvaret... neste år går han i tog med skolen for første gang, så da blir det annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...