MissAntrop Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Lurer på hvor vanlig det er å miste igjen etter å ha mistet en gang, så jeg håper noen tar seg tid til å svare meg
Tingeling27 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 hei jeg har mistet i MA en gang...så fikk jeg datteren min etter det...ble gravid i januar i år...men da valgte vi og avbryte svangerskapet selv da vi i uke 11+2 fikk vite at babyen hadde ett kjempestort navlebrokk med leveren ute i brokken...barnet hadde også andre mulige feil som hjertefeil osv. tok morkake prøve også da de hadde mistanke om kromosom feil...det finnes 3 typer av kromosomfeil ..2 dødelige og 1 downssyndrom...vi skal på riksen for samtale og svar på prøvene på neste tirsdag...derfor valgte vi og avbryte...jeg hadde valget mellom og avbryte der og da eller til vi fikk svar på prøvene (som da ville blitt ca en uke etterpå om vi ikke tok det vekk da) og føde ut barnet...det var ikke noe alternativ for meg for barnet var så sykt at det ville mest sannsynlig ikke overlevd...dette er noe av det værste jeg har opplevd noen gang...men vet ikke om jeg skal regne med det som mistet...??
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Tja, hva skal jeg si. Hadde sa i september og oktober, men det var så tidlig at egentlig var det vel heller forsinket mens. Ca 5 + et eller annet, så mistet jeg i MA i uke 12 i februar. Håper nå jeg skal være gravid igjen (ikm torsdag eller lørdag) og satser på at det går bra denne gangen... Jeg ser ikke på de to sa egentlig som sa. Men tror ikke det skal være noen større sjangs for å miste for de som har mistet før enn for de som ikke har mistet. de sier jo at egentlig går så mye som 50% av befruktete egg til grunne.... Mange vet ikke at de har vært gravide engang.. Så ikke tenk for mye på dette. dette går nok bra skjønner du. vi får bare følge hverandre inn i 1. termin en etter en her...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 hei jeg har hatt 2 SA og 1 MA ble gravid og mistet 1 tvilling i sa og fødte 1 gutt 2000, ble gravid igjen og dette svangerskapet gikk fint, fødte 1 gutt 2002, ble gravid igjen 2006, men mistet i sa, ble gravid igjen rett etterpå og fødte en gutt 2007, ble gravid igjen i 2009 og mistet i ma og måtte ha utskrapning er nå på 3pp etter ma og har ikm på fredag, så er spendt ja
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 2 SA 1 MA her. Mistenker ny graviditet nå...
J -76 Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Heisann jeg har hatt en SA i uke 6 og en MA i uke 11. Vi har også en skjønn datter, så vet det er mulig, men strever litt med å få til nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå