Gå til innhold

Tårene mine bare renner :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, sitter her å akkuratt ferdig i telefonen, pappaen min ringte å sa at han hadde hatt vondt i bryste å venstre arm i helel natt :(

Han jobber på rema 1000 , å jeg tror han begynner å bli sliten han blir 63 nå den 21 mai!

Huff jeg tror det kan være noe med hjerte, men jeg er så usikker :(

Noen tips til hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være overanstrengelse, men jeg tror nok jeg hadde oppfordret til et legebesøk. Spes i den alderen der. Håper alt går bra med pappaen din :)

Skrevet

Jeg tror det er symptomer på et hjerteinfarkt.

Men det trenger jo ikke å være det selvfølgelig.

Håper det går bra med pappaen din :)

Skrevet

Har han ikke snakket med lege?Isåfall bør han begynne med det.

Skrevet

Han og mamma har akkuratt flyttett fra hverandre, men det går bra med han sånn sett :)

Men han sier at han skal til legen når han får bedre tid:(

Men samtidig vil jeg at han skal dra til legen med en gang!

huff:(

Skrevet

Han burde komme seg til lege fort som svint. Mannen min hadde "alle" symptomene på at noe var galt med hjertet, men så viste det seg å være noe bagatellmessig som måtte ordnes. Det lønner seg å få det sjekket :-)

Skrevet

Huff, da får jeg snakke med gubben, å få han til å kjøre han til legen da! huff men det verste er at han er så vrang, t han sier at det er ikke noe farlig, å at det går bort igjen det er det han sier:(

Skrevet

Tving han til lege, ikke noe å tenke på det vel?? Bedre med en tur for mye enn en tur for lite. Typisk mannfolk at de ikke skal komme seg til lege før det eventuelt er for sent..

Skrevet

Gubben har dratt med han til legen nå, jeg tvingte han inn i bilen!

hehe skulle tro han var redd meg or han gikk med en gang!

Men ja det er typisk manfolk!

Skrevet

Åh, så bra. Du får takke han for at han gjorde det for din skyld;) Krysser fingrene for at det er en bagatell, men nå kan du i alle fall roe deg med at de finner ut av det hvis det skulle være noe mer alvorlig. Bedre med en tu eller to for mye til legen enn motsatt - bra jobba!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...