Gå til innhold

Apropos cherry coke...

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

får man kjøpt det noe sted i Norge? Har aldri smakt, men psyken min har fryktelig lyst på for tiden :oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri smakt eller sett, men fikk meg til å tenke på vanilla coke og den var jo snacksy....

Skrevet

Ja, mener noen her inne sa at de har kjøpt det på deli de luca eller noe sånt? Kanskje Meny har? De har jo ofte et kjempestort utvalg.

Skrevet

Kjøpte i england en gang og den er dessverre ikke så god som jeg hadde trodd :-( Har aldri sett det her til lands.

Skrevet

Jeg har kjøpt på Ica Maxi, i bokser. Mener jeg har sett det en annen plass også, seven eleven kanskje.

Skrevet

Fåes på både Deli de Luca og Meny.

Elsker cherry coke! Kanskje mest fordi det henger så mye minner i.... fra da jeg var i USA alene som 16åring =) Men den er veldig god hvis den bare er kald nok!

Men nå var jeg en av de få som likte vanilje colaen også da....

Skrevet

Takker - har ikke DeliDeLuca her, men både Meny og Ica Maxi!! Må nok ta turen snart, enten jeg ender med å like det eller ikke - må jo få det ut av kroppen :oD

Skrevet

Ser du er fra Sandnes, de har på Megaen på Madlatorget, garantert, jeg kjøpte en boks i går. Men Ultra på/i stadionparken har de også cherry coke, det er muligens litt nærmere for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...