ஜBettyPஜ Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har nok fått meg en aldri så liten depresjon... Jeg er hjemme sammen med dattera mi på 16 mnd, i tillegg til at jeg passer et barn på samme alder. Men jeg orker ingen ting... Vil bare sitte i en stol hele dagen helst. Kommer meg ikke ut. Greier det bare ikke. Jeg føler meg trøtt og uopplagt HELE tiden. Går med konstant klump i halsen og føler meg totalt ubrukelig. Får ikke gjort noe fornuftig hjemme. Sosialt er jeg helt forandret. Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Har fått time til legen på onsdag, men jeg gruer meg. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte med å forklare hvordan jeg har det. Jeg er så dårlig til å ordlegge meg... Jeg vil vel ikke så mye med dette innlegget. Men godt å få sagt det "høyt" på en måte.
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Sender deg en klem jeg! Du skal se at det går bra når du er hos legen, du får nok frem det du vil si på en eller annen måte uansett. Masse lykke til fremover!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Kom deg til legen ta det opp med han. Eller venninner. Du er sikkert en som meg som ikke er den beste til å være hjemme. Jeg har mye mer energi når jeg har vært på jobb enn de dagene jeg er hjemme bare ser disse 4 veggene. Du trenger nok bare mer sosial kontakt. Prat med mannen din søk barnehageplass til ungen og kom deg i jobb igjen. Jeg er nå i ekstra perm men jobber endel ekstravakter. Selv om vi har god økonomi og jeg kan være hjemme er jeg ett mye bedre menneske når jeg får jobbe og bruke hodet litt. Jeg blir da også mye mer sosial med venninner og det ser bedre ut hjemme. Når bare håper jeg på barnehageplass tl hun på 18 måneder så vi alle kan få det beste sosiale livet =0) Massssse lykke til
Supermamm Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Skriv på en lapp det samme som du har skrevet i innlegget her. Gi den til legen så slipper du å gå ut derifra uten å ha sagt ifra hvordan du har det. Lykke til! Skjønner at du ikke har det godt om dagen.
Ranveig R Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 No har eg (så vidt eg veit) aldri vore deprimert, men eg har hatt alle symptomene du ramser opp, og min diagnose var ikkje depresjon men jernmangel... Eg går ut ifrå at legen din tenker tanken sjølv og, men viss ikkje så be om å få sjekka jernlagrene dine for sikkerhets skuld. Det er i alle fall dumt om det IKKJE blir sjekka. Lykke til og god bedring.
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Jeg råder deg på det sterkeste å si noe til legen hvertfall... Vær så snill... Jeg vet ikke akkurat hvordan du har det, men kan snakke ut i fra egne erfaringer.. Jeg sitter nå på psykiatrisk, for 2. gang i år. Jeg ble kraftig deprimert, men turte ikke å si det til noen, før det var for seint. Selvmordforsøk etter selvmordforsøk... Vær så snill, søk hjelp! Vet det er vanskelig, men det er bare å komme over den kneiken, så går ting oppover igjen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå