nypåtur Skrevet 12. mai 2009 #27 Skrevet 12. mai 2009 Jeg teste svakt positivt idag morrest på billigstrimmel, så jeg klarte ikke vente, å måtte ut å kjøpe CB i lunsjen, og testet da, og den viste søren mæj gravid, det er bare helt uvirkelig. har ikke hatt en postiv test på det 2 og halvt året vi har prøvd. Så dette må jeg jo bare tro sitter. skal ha IKM imorgen, så kan vel ikke juble helt før etter det, og noen uker etter det igjen. Hurra jeg er så glad, jeg er gravid
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #28 Skrevet 12. mai 2009 Åh, Gratulerer så mye:D Masse lykke til videre!
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #29 Skrevet 12. mai 2009 Gratulere så myye LO77 Lykke til å KOS deg gjennom svangerskapet ;-)
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 12. mai 2009 #30 Skrevet 12. mai 2009 Slenger meg på her jeg.. IKM den 15 april! Sluttet å teste for minst to uker siden, gidder ikke sløse bort flere tester nå. Bare venter på tr. Men virker ikke som hun kommer. *sint* Det er så frustrerende at ingenting skjer. Har regnet ut at det er 9 mnd siden jeg sluttet på p pillene..( et svangerskap, sukk...) og fortsatt såå klussete sykluser så lenge etter Vet mange sier at det kan ta opptil et år før syklusene er stabile igjen. Men det har jo gått ganske mange mnd nå da.. Godt å ha dere å "snakke" med
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #31 Skrevet 12. mai 2009 uff... så kjedelig... jeg fikk fjerna spiralen for 5 mnd si tok meg tre mnd før syklusen min kom igjenge..... bare det synes jeg var lenge å vente.... håper snart spira sitter å at du får ønskebarnet Lykketil
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 12. mai 2009 #32 Skrevet 12. mai 2009 Ja, jeg begynner å kjenne at jeg er ganske så utålmodig.. Blir enda mer frustrert fordi mannen min har så utrolig lyst på en liten en, og jeg er så lei meg for at jeg ikke "fungerer".. Vil så gjerne bli gravid!!!!!! Tusen takk forresten. Må vel skje noe i løpet av dette året håper jeg..
nypåtur Skrevet 12. mai 2009 #33 Skrevet 12. mai 2009 JEg føler med dere.vi prøvde i over 2 år, og samboeren min ønsket seg også så sterkt, jeg har skikkeli følt det har vært min feil siden det psykiske for oss jenter har så mye å si, men jeg trodde ikke det hadde så mye å si at vi ikke skulle få det til. men nå klaffet det endelig, med pergo og vi var ferdig utredet for ivf, og alt i orden med oss. vi hadde første time på Volvat 27 mai. så jeg tenker det må jo være psykisk, at jeg har slappet av denne perioden.Lykke til alle dere.
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #34 Skrevet 13. mai 2009 Hi igjen lotta87 ville bare si at den svake positive streka var riktig... tok en cb i dag tilig å den viste POSITIV!!!!!!!! håper du er like heldig LYKKE TIL!!!
<3 Maren <3 Skrevet 13. mai 2009 #35 Skrevet 13. mai 2009 Heia jenter... Hvordan går det??? Her er det fortsatt high hopes :-) Blødde en 5 mins blødning med bare friskt blod på mandag, veldig lite utflod hvert siste uka, uvant for meg. I dag har jeg hatt bittelitt veldig lys brun utflod, som krysser fingerne for er litt rester av festeblødning. Ingen tante ihvertfall. IKM var i går. 15 dpo, og dag 31. Spennende :-)
Cybele Skrevet 13. mai 2009 #36 Skrevet 13. mai 2009 men maren, du må teeeste hvis du er over ikm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅ! =)
*nr4isommer* Skrevet 13. mai 2009 #37 Skrevet 13. mai 2009 Her IKM 16 mai og testet negativt på EL test (brukte den som gr test for har bare en CB ) Så har nå forberedt meg på at det blir nok en pp på oss:(
Fnissa Skrevet 13. mai 2009 #38 Skrevet 13. mai 2009 Har ikm 15 Mai og fikk for første gang svakt positiv på el- test. Vet ikke helt om jeg tør å juble enda, men det var en skikkelig oppmuntring. Kanskje du gir deg for tidlig- må jo i allefall evnte til ikm med å gi opp håpet, men det er jo godt å være forberedt. Den ser jeg. Jeg går på en kjempesmell hvis jeg får tr på Fredag! Huff.. Noen andre som har erfaringer med positiv el- test?
<3 Maren <3 Skrevet 13. mai 2009 #39 Skrevet 13. mai 2009 Heia Une... :-) Ja, jeg er over ikm nå vil jeg tro, er 15 dpo, og dag 31. Siden jeg blødde 5 minutter med lyserødt blod på mand, tenker jeg det var fryktelig sent, og dermed at en test sikkert ikke vil slå ut... Og tenker mensen kommer hvis jeg tester :-D Så nå har jeg lyst til å leve i håpet noen dager til. Tester til helga hvis tr ikke er kommet da. Testa jo neg på lørdag. Merkelig opplegg! Aldri småblødd noen gang :-P Aldri hatt noe særlig uregelmessig heller.. Spennende :-) Har lest man kan teste neg fram til 19 dpo i det lengste. For jeg vet at jeg hadde el, så ikke sånn at det er måned uten el hell..
iris76 Skrevet 13. mai 2009 #40 Skrevet 13. mai 2009 Så utrolig tøff du er maren......jeg tror av den grunn at det er en liten spire på gang. Gleder meg til å høre om testinga!!! Også vente helt til helga da.......det er beundringsverdig! Sender deg masse lykkebabystøv!!!
Lotta2010x2012 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #41 Skrevet 14. mai 2009 Tok CB i går, og er Gravid, kjempe stas:D Får ikke sagt det nok, hehe!! Blir her til helgen, da føler jeg meg litt tryggere for å gå inn på 1. trimester=) Glemte vist å skrive på denne tråden i går..
<3 Maren <3 Skrevet 14. mai 2009 #42 Skrevet 14. mai 2009 Venter og venter... Ingen tr her, og nå har jeg vært og oppe og gått et par timer og. Jeg temper jo, så vet med sikkerhet at jeg er 16 dpo. Men kan liksom ikke tru at JEG skulle være gravid. Gidder ikke teste neg så venter litt til. Tenker at jeg sikkert har en sykdom som gjør at mensen ikke kommer ut, en cyste som blokkerer egget.. Men tenker at det kanskje ville vært ganske smertefullt. Men ingen smerter her.... Hm... Vet at du drømme xpp nevnte at alkohol kan utsette mensen, men synes det høres rart ut at man kan forlenge lutealfasen med det.... Ikke skjedd meg før, og jeg har mine runder med fest altså :-D Hm... Ventetid...
<3 Maren <3 Skrevet 14. mai 2009 #43 Skrevet 14. mai 2009 Jeg testet neg 12 dpo, og lest på pernille.info, kjente jeg ble veldig negativ. Undersøkelser viser festing ved 6-8 dpo er det beste. Hvis det fester seg seinere enn det - for eksempel 10 dpo så er det 86% sjans for abort. Så nå tenker jeg, jeg er ikke gravid, og isåfall er det dømt til å gå dårlig. Pessimistisk.. Gidder ikke teste for å sjekke hell, har sett nok neg tester for å si det sånn..
*Baby#3* Skrevet 14. mai 2009 #44 Skrevet 14. mai 2009 Er på 14 dpo i dag. Jeg temper, så er ganske sikker. Vanligvis får jeg mensen 12 dpo, så nå er jeg jo "langt" over. Temperaturen er også høy. Meen.. Jeg har testet hver dag siden søndag... Og alle har vært helt hvite. Testa med billigtester. I dag kjøpte jeg clearblue, så får prøve med de i morgen eller lørdag. Føler meg egentlig gravid, men det er jo så kjedelig å få negative tester!
*Baby#3* Skrevet 14. mai 2009 #45 Skrevet 14. mai 2009 Jeg testet med clearblue testen i stad. Klarte ikke å vente. Og testen ble positiv!!! Tror det må ha vært noe galt med testen jeg tok i dag tidlig. Uansett er jeg kjempeglad og håper alt går bra. Så får vi tre januarbarn.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 14. mai 2009 #46 Skrevet 14. mai 2009 *Baby#3*: Gratulere så masse masse:) Så gla på dine vegne... Selv er jeg bare på 7dpo, så kommer vel til å teste på mandag (11dpo) og videre framover mot ikm som er 22.mai...Håper jeg er like heldig som deg:)
Lotta2010x2012 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #47 Skrevet 14. mai 2009 Gratulerer så mye, lykke til fremover:D
M ♥ ♂-2010 Skrevet 14. mai 2009 #48 Skrevet 14. mai 2009 Gratulerer så mye Lotta, og dere andre! Her kom tr... Faen! Så da venter enda en prøveperiode. Denne måneden skal vi prøve å ikke tenke så mye på når EL er, men bare kose oss så mye som mulig. Så får vi håpe det skjer noe da...
<3 Maren <3 Skrevet 14. mai 2009 #49 Skrevet 14. mai 2009 Hm.... Fått sinnssyke mens-smerter i dag på jobb, vondt i korsryggen og lysken også. Tror nok tanta er rundt hjørnet. Men er 16 dpo, aldri hatt lutealfase lenger enn 14 dgr, er visst svært sjelden det endrer seg, max +- 1 dag, aldri hatt en tullete syklus før, og små-blødd på denne måten. Man blir skrullete av å være prøver tror jeg...
veldig fødeklar Skrevet 14. mai 2009 #50 Skrevet 14. mai 2009 Har ikke testa i dag, men i går va den negativ og tr har enda ikke kommet. Merke at jeg begynne å bli litt sur. har hatt mensmurringe i over ei uka no. telte dager fra mensen i mars til mensen i april og det var 32 dager, da har jeg kanskje en syklus på 32 dager? det vil si at jeg skal ha mensen i morra. Har hatt en runde med ømme puppa, kvalme og økt spyttproduksjon, men disse symptomene er så godt som borte. Har også hatt en del lys og hvit utflod.. Blir spennende om det er noen resultater i morgen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå