Lotta2010x2012 Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg tok en billig-strimmel i går, den ble svak positiv etter en god stund. Så ikke på den før to timer senere, så vet jo ikke om det var etter 15 eller 30 min. Tok en QR til morran i dag, den ble svak positiv etter ca. 8-10 min. Vet jo at man ikke skal se på testene etter 5 min, men blir jo litt spent for dem har jo aldri blitt sånn før. Nå sitter jeg her da, men svake positive tester som har kommer på overtid, og heller ingen mens. Har veldig regelmessig mens, har aldri vært en dag, eller en halv dag forsinket siden vi begynte å prøve for 5 månedersiden(det er så lenge jeg har fulgt med på syklusen). Men hvis det var noe ville jeg jo tro at den jeg tok i dag skulle vært noe sterkere enn den å går? Noen men erfaring? Skjønner dere som sitter og venter veldig godt, det er faktisk utrolig kjipt og ikke vite enten eller når ikm dagen er her:( Men, men, er jo positivt så lenge tanta holder seg borte=)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 jeg har ikm på fredag, er veldig spendt, gleder meg til å teste, tok en test på lørdag, bare pga at jeg skulle i fest på lørdagskvelden og ville ikke drikke dersom den mot formodning va positiv, men den var negativ. ønsker oss masse lykke til, ps. kjøp deg en CB digital så slipper du å tolke,den kan ikke mistolkes
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 jeg har ikm idag.. så langt ingen tr.. tok en test idag tidlig..sånn billig-strimmel, men den var negativ... så sitter her og venter på tr da.. får vel ta en ny test om noen dager hvis tr ikke dukker opp... Håper du får en knall positiv test snart , Lotta87 5.pp *krysser fingrene*
Lotta2010x2012 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Lykke til begge to! Krysser fingrene for oss! Har sååååå lyst på positiv test:D
Tingeling27 Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 jeg sitter også her og venter...har ikm til helgen...så akkurat nå så sitter jeg bare her og kjenner om jeg kan ha noen antydninger til å være gravid...menneh...nei...kjenner ikke noe spes....så derfor så vil jeg nok tro at det blir tr jeg forventer til helgen hehe...men nå er det jo første el jeg har hatt etter utskrapning også, så jeg forventer vel egentlig ikke å bli gravid så raskt igjen heller... lykke til med testingen dere andre:)) krysser fingre og tær !!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Hei Lotta! Nå vil jeg si at positive tester er positive uansett om de er svake eller ikke da.. :-) Så vi får håpe at testene er reelle, og at spiren sitter!! Jeg sitter selv på dag 34 av syklusen min som jeg trodde var på 28 dager ;-) Ingen TR enda.. Men, er veldig i tvil, testet på lørdag, og den var negativ. Så jeg venter til torsdag, da er jeg en uke over ikm.. Hvis ingen TR er her da, så tester jeg på nytt! Håper den holder seg borte og at spiren sitter!!
aloha83 Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Heisann! Jeg har IKM på søndag, selveste 17.mai! Tiden går utrolig tregt frem mot testing, men det er jo bare å være tålmodig! ) Lykke til alle sammen!
Lotta2010x2012 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2009 Håpefulle M: Jeg håper jo du har jett, hehe, men som sagt ble dem veldig svakt positiv en stund etter man egentlig skal se på dem, så kan jo hende det er sånn som kan skje.. Men krysser fingrene:D Ja, tiden går veldig sakte mellom el og ikm, det er det ikke noe tvil om! Men synes den går enda tregere når ikm dagen er her, men fortsatt man fortsatt ikke har fått svar på verken det ene eller det andre:P
bekks Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 jeg har IKM torsdag, så det nærmer seg. skal ikke teste før mens evt uteblir. Har vært ganske presis de siste mnd, så den bør komme torsdag. Jeg har de siste mnd vært premenstruell noen dager før mens. Mye utflod, spotting, murring o.l. Det har jeg ikke nå, så derfor håper jeg spiren sitter:-) Har vært gravid to ganger før, men har da aldri hatt symtomer på ghraviditet før ikm. Det første tegnet hos meg har vært at mens uteblir, så går det noen uker så kommer kvalmen for fult... derfor venter jeg ikke på tegn til graviditet nå. Spennende dager! Kanskje vi kan flagge av flere grunne søndag.-) Lykke til alle sammen:-)
Lotta2010x2012 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2009 Det hadde vært noe det:D Lykke til alle sammen her!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 Helt enig Lotta, det mest irriterende er å ikke få mensen ELLER positiv test! ;-) Hater når det skjer... Har nemlig skjedd en gang før. Ikke forrige syklus, men forrige der igjen. 33 dagers! Men er jo tross alt på dag 34 idag, så.... Meget spent.
Lotta2010x2012 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. mai 2009 Krysser fingrene for deg=) Jeg tok en sånn billig-strimmel nå, og ble akkurat det samme som i går. Kan så vidt skimte en strek etter en 6-7 min... Hadde ikke drikket eller tisset på 4,5 timer, så hadde jo håpet på litt forbedring da, hehe:P
M ♥ ♂-2010 Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 De sier jo at hcgnivået dobler seg hver andre-tredje dag.. Så vent en-to dager og test på morgenurin igjen da vel :-) Jeg MÅTTE bare bestille flere tester fra nettet nå, får i posten om 1-2 dager... Håper på to streker altså!!
Lotta2010x2012 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. mai 2009 ah, det viste jeg ikke, trodde det dobblet seg hver dag jeg:P Jepp får nok bare vente litt c...=)
nypåtur Skrevet 11. mai 2009 #15 Skrevet 11. mai 2009 Hei, jeg har IKM på onsdag, tok en test i morrest, billigstrimmel. når jeg kom ut av dusjen så var det en svak strek der, ble helt satt ut. Så jeg måtte ta en i ettermiddag selv om jeg viste det ikke ville være noe hensikt, kunne så vidt skimte en strek der. Jeg har vært og plukket de opp av søpla, måtte jo det når jeg kom fra jobb, man ser jo lettere om det faktisk var en strek man så der da, eller bare innbilning. Men imorgen da blir det en ny test, og hvis det fortsatt er strek så må jegvel kjøpe CB digital. Og det ville jo vært fantastisk om den ble pos. vi har prøvd i 2 1/2 år, og dette er 1 prøveperiode med Pergo. men lykke til til deg Lotta87
<3 Maren <3 Skrevet 12. mai 2009 #16 Skrevet 12. mai 2009 Jeg teste neg 12 dpo. I dag er jeg 14 dpo, og skulle ha hatt mensen i dag i min 30-dagers syklus. I går kveld blødde jeg noen dråper lyserødt, ferskt blod, uten slim, ikke mensen-blod. Jeg skjønner lite............ Synes en festeblødning 13 dpo høres rart ut.
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 12. mai 2009 #17 Skrevet 12. mai 2009 jeg skulle fått TR på søndag(!!) har ikke våget å teste enda.. har hatt masse tegn på at jeg kanskje kan være gravid, men våger ikke helt å håpe må vist kjøpe en test i dag.. ta den i morgen om ikke TR er kommet da har ingen tegn på at TR er like rundt hjørnet heller faktisk... spennende for oss alle dette!!!! ) lykke til jenter!!
Trulta84 Skrevet 12. mai 2009 #18 Skrevet 12. mai 2009 Jeg venter og venter, skulle hatt ikm den 6! Testet den 5, men den var negativ. Helt siden vi begynte å prøve er mensen helt rar, var bestandig helt presis før. Huff! Hvorfor skjer dette? Får jo store forhåpninger hver gang, veldig slitsomt. Sist var den 2 uker sen! Hvordan går det med dere?
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #19 Skrevet 12. mai 2009 Er på dag 32 nå, og har 30 dager syklus, så er jo veldig spent på om det kan være noe! Har aldri vært på overtid før:D
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 12. mai 2009 Hvis man tenker mye på at man ikke vil at mensen skal komme, så tror jeg den kan begynne å surre litt. Men jeg skal krysse fingrene for deg=)
Trulta84 Skrevet 12. mai 2009 #21 Skrevet 12. mai 2009 Skal krysse fingrene for deg også. Har nettopp vært å kjøpt en Clearblue digital, om ikke mensen er kommet til lørdag, tar jeg den da... Håper vi er gravide begge to!
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #22 Skrevet 12. mai 2009 Trulta84: Har du ikke testet siden den 5.? Ta i morgen sammen med meg da?=)
Trulta84 Skrevet 12. mai 2009 #23 Skrevet 12. mai 2009 Lotta87: Nei, har ikke det. Brukte den siste testen min den 5. Har veldig lyst å teste i morgen, men skal på jobb tilig, pluss at om den er nagativ kommer jeg til og bli deppa, og da blir hele dagen ødelagt. Tørr ikke teste før jeg må denne gangen. Skal på fest på lørdag, så må teste før det. La meg få høre hvordan det går med deg i morgen da. Lykke til!
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #24 Skrevet 12. mai 2009 Oki, skjønner den. skal skrive her når jeg kommer fra jobb, rekker ikke det før=) Takk for det, og lykke til du også!
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #25 Skrevet 12. mai 2009 Hei Lotta87 er i samme båt som deg testa i går morran svak positiv etter 6-9 min i dag tilig oxo var den svak positiv etter samme tid.. men litt sterkere enn i går demonterte testene å sammenlignet... (ja jeg er antakelig litt merkelig) håper så at spira sitter skal teste i mårra ijen får morro. greit med billig tester :-D (bare synd at de ikke er tydligere ) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå