Gå til innhold

Amme BH (igjen....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært ute og sett på et mangfold av amme bh'er og prøvd sikkert 100 av de, men finner ingen jeg liker godt.

Bruker nå 85C, men tror jeg ønsker 90 eller 95 i amme bh for orker ikke de skal stramme. Men hvor finner man sånne som er så store rundt??

Samt at jeg har funnet ut at jeg vil ha sånne med kun "støttestropp" på ene siden, ikke rundt hele puppen.

Noen som har noen og anbefale? Begynner og bli stor og tung nå så orker ikke prøve alt og alle over hele....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror da ikke det skal være noe problem å finne BH'er i 90 og 95? På Babyshop her jeg bor har de i allefall alle modellene i den str.

Skrevet

Ok. Babyshop er vel eneste stedet jeg ikke har vært....

Men har vel omtrent prøvd alle på H&M, kappahl, lindex osv...

Og de stopper på 85.

Skrevet

Cubus har triumph. Jeg har kjøpt n der i fra som er 90. Hvis du vil ha større men ikke finner det kan du kjøpe sånn forlenger på cubus. Den forlenger bhèn ca 5 cm... Triumph sine amme bhèr er veldig behagelige... Lykke til!

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

spar kjøp har ammebh opp til 100.

Skrevet

Jeg kjøpte knallgode amme bher på ammehjelpen sine nettsider. De har vært på tilbud på Barnas Hus de siste ukene også. Merket heter Bravado. De er i str S-M-L-XL. Jeg kjøpte XL som dekker str 95D-100E tror jeg det var. De er veldig elastiske, strammer ikke noe sted, passer fint nå 9 dager før termin, men det er også god plass til innlegg og ekstra pupp når melken kommer. De er bare helt sinnsykt gode å ha på. De koster litt, men de er verd hver krone. På Barnas Hus kostet de 299,-. De er forresten også sånn som du beskriver. Ikke sånne rare med hull til puppen. He he. Jeg lette også masse, men har virkelig funnet min. De er uten spiler, men gir god støtte til puppen likevel. Jeg har alltid fått litt flate pupper uten spiler, men ikke med denne.

Håper virkelig du finner noe du liker for det er veldig viktig og ha det komfortabelt.

Lykke til i jakten:-)))

Skrevet

har kjøpt noen amme bher på spar kjøp er knall fornøyd med di.. å i tilleg så billige.. på prisen sto det 79 kr.. men va på tilbud til 19 kr.. får di både meg og uten spiler.. anbefaler jaffal di uten spiler:)

lykke til:)

Skrevet

H&M og Cubus har godt utvalg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...