Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Her kan vi skrive inn tips og "oppskrifter" som funker godt for oss,og som vi ønsker og dele med andre i samme situasjon:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 *Bæresjal funker veldig bra for meg! Da har jeg armene fri, og kan gjøre alt mulig annet! =) *Ikke forvente så mye av andre!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 - vippestol:) da klarer poden å være alene en liten stund - ikke være redd for å spørre om hjelp til avlastning, jeg involverte tidlig familie og nære venner til å ikke bare ta kosen, men også trøste, bytte bleier osv....de man kjenner godt synes ofte dette er kjekt og opplever at de får en spesiell kontakt med barnet. - planlegge dagen før...pakke stellebag, legge frem klær, smekke osv - GET boks med pause knapp og opptaker:) da kan man pause midt i frustrerte fruer hvis småen våkner og trenger bleieskift. eller hvis man hører sengen rope kl 21 som jeg ofte gjør, kan man se det dagen etter.
SeraMath Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 be en god nabo eller venn passe en time mens du er på butikken å gjør stor innkjøp! det så uendelig mye lettere å gjøre dette alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå