Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips for å klare å holde seg våken på jobb. Jeg er så trøtt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Kan ikke spise sjokolade hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste tipset jeg har er å IKKE spise sjokolade! Det er masse sukker i den, og da stiger blodsukkeret ditt til himmels, og daler like fort ned i kjelleren igjen, dermed blir du enda trøttere.

Må bare holde deg igang med noe hele tida, og hvile når du har pause eller det er en rolig periode. Nok nattesøvn og bra kosthold(balansert og regelmessig)

Er trøtt som en strømpe selv, men jeg jobber ikke, er hjemme med ei på 17 mnd, så her går det i turbofart hele tida! (ikke nå, nå sover hun litt)

Skrevet

Ingen tips, men da er vi 2. Har nettopp lukket døra til kontoret og la meg over pulten i 5 min. Orker ikke tanken på sjokolade heller, blæ. Drømmer om senga...zzzz... Også jeg som har god trening i å være trøtt med en gutt som har vært mye våken om natta, og stort sett er energisk og full av arbeidsmot. Dette er noe helt annet liksom...zzz...

Skrevet

Sover ca 10 timer på natta, legger meg ca kl 22, pluss, minus... Starter på jobben kl 09 og drar hjem kl 13 (er 50 % sykmeldt da) og det hjelper.... Ellers slappe av og sove litt på sofaen når trangen er for stor...

Har dessverre ingen tips, bare at du bør følge det kroppen prøver å fortelle deg... =)

Lykke, lykke til =)

Klems

Skrevet

Her er det bare..zzzzzzzzzz

Prøver å lese til eksamen, og må liksom få gjort mest mulig når de minste er på skolen. Myser i bøkene for å holde meg våken. Får ikke med meg neste noe av det jeg gjør.. må nok bare legge meg før om kveldene:)

Skrevet

Jeg fikk et supert tips fra min lillesøster som er nybakt tobarnsmor. Jeg kunne sove hele dagen og slik var hun også. Så ta omega3. For meg så er det fisk i tomat som gjelder! ;) Har fått totalt dilla. Dagen etter jeg begynte å spise en brødskive pr dag med det (eller fler) sover jeg en halv time på ettermidagen og klarer meg fint! :c) Så Det er mitt tips! Lykke til!

Skrevet

hmmm.. angående min trøtthet.. helsestasjonen ringte nå med svar på blodprøver fra 1. svangerskapskontroll.. måtte ha en sprøyte i uken med B12. Og jeg fikk beskjed om at siden det var så lavt kunne jeg være mye trøtt. Så da er det faktisk ikke bare meg. Det er en grunn:) Hjalp veldig, men da kan jeg trøste meg med det. Ikke at det gir bedre eksamensresultater. (men skjønner faktisk ikke at lavt B12 er mulig, drikker jo mye melk og spiser hvitost, men så er det en liten spire som tar all den viktigste næringen så det kunne være grunnen)

Skrevet

Jeg fikk et tips av ei her inne for en stund siden om å ta Floradix. Jeg har glemt den litt av, men begynte å ta den i går, så håper den fungerer. Det er masse vitaminer i den, så den burde funke.:)

De har den på vanlig matvarebutikk.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...