Hb31 Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Har i flere uker hvert plaget med sterke kynnere,spesielt på natten. Men,inatt våknet jeg av sterke sammentrekninger i magen,ikke som de andre netterne.. Sterke menssmerter,vondt i ryggen,svie nederst i magen( rett over beinet) nedpress å skalv skikkelig.. varte i ca 2t med ca 10/15min mellom hvær,varte i underkant av 1min.. Men så plutselig stoppet di sterke opp,etterfulgt av vanlige litt smertefulle kynnere... Dær trodde jeg virkelig det var noe på gang,men nok en gang stoppet det opp.. Hadde 2cm åpning 15April,hodet til ongen er festet. 2gangsfødende.. kan det være noe på gang,eller? Noen som har vært borti lignende???
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Jeg vet ikke om det kan være noe på gang, men er lov å håpe. Jeg har det akkurat slik som deg, nå har jeg gått i 3 dager med svake rier, våkner av de også. Det er slitsomt, for man har et lite håp hele tiden om at det skal ta seg opp. Men så dabber det av og går over til kynnere i noen timer. Jeg kjenner mest til masriene på kvelden, midt på natten og formiddagen. Og da sitter de i ryggen og sprer seg framover som et bånd. Stakkars samboeren min blir så fortvilt hver gang de dabber av, og han er ivrig og følger med på magen min (det vises kjempe godt når riene kommer, magen blir så kulerund og fin) Jeg har foresten også gått med åpning og vært moden i flere uker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå