synnis vil ha bebis Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Sommeren nærmer seg raskt, og vi har ikke bestemt oss for hvor vi vil dra på ferie enda pga ville vente å se an formen. Formen har sålangt vært bra, så sommerferie MÅ vi ha. Jeg er vel i uke 16/17 når ferien begynner og ser frem til å nyte denne ferien med samboeren. Hvor vil dere anbefale å reise på ferie i denne delen av svangerskapet?
andreamaria Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 vi reiser til Kreta på ferie. Vi skal bo på et hotell som ligger på stranden og har basseng. Slik at jeg kan gå opp på rommet og hvile om jeg vil, uten at resten av familen må dra hjem. Så lenge formen er bra, der det nesten ingen begrensninger, men det er greit å dra en plass du vet det er lege i nærheten,tillfelle.
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Vi skal til svigers i sommer i noen uker, men i september reiser vi til Tyrkia. Jeg er 30 uker på vei når vi reiser, men håper det går bra...
The Bad Gal Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Ingen andre planer ut over å kjøre nedover til sørlandet(mannen min er derfra), da blir det å ta et par turer til dyreparken i Kristiansand på vei til og fra, og å kose oss litt på sjøen med å fiske og være på stranda og bade. Har en datter på 17 mnd, så er litt begrenset hva man kan gjøre. Blir muligens en tur nordover til min familie også ,men de bruker å parkere ræva si nede hos oss, så får se an været der oppe før jeg orker ta turen, hehe. Trives godt her på østlandet på sommeren, er masse å finne på o været er stortsett bra, så føler ikke stort behov for å reise så mye med småbarn. Så lenge du er i grei form kan du jo reise hvor det skulle være, du kan bade, være i sola, spise det aller meste.... Fly er heller ikke noe problem, så hvorfor ikke en tur et sted langt vekke. kan jo bi noen år til neste gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå