Gå til innhold

Ny her


smackazz

Anbefalte innlegg

har mens termin 24 juni og ul termin 30 juni

 

inatt var eg plaget med kraftige sammentrekninge

satt meg ned og tok tiden, de kom kvart 3 min.

det kan umulig ha vore kynner siden de kom så regelmessig over så lang tid som de gjorde.

 

de ga seg etter ca 2timer

 

det eg lurte på, eg trenger vel ikkje ringe føden/jm å høyre om de vil ha meg inn til sjekk nå når det ikkje er noe lenger?

er jo bare 33 uker i følge ul termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen :)

 

Hva med å ta en telefon til lege/jordmor du går til kontroll hos og høre hva de sier? Forøvrig så skader det jo slettes ikke å ringe føden dersom du lurer på noe, bedre det enn å gå rundt og lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er spesiellt smertefullt, og da med smerter også bak i ryggen ikke bare forran på magen, ville jeg ikke gjort noe med det. Dette er mitt 3. barn og jeg har mye kynnere... begynner å lure noen ganger da de kan være regelmessige, men har ikke hatt smerter bak i ryggen og de har ikke vart i mer enn ca. 30 maks 40 sek. Da er det nok bare Kynnere. Rier er vonde og varer i 45-60 sek..... men når veene kommer drar jeg rett på sykehus. Min forrige fødsel var over på kun 2 timer, så det kan gå fort når det først skjer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hadde du sex før dette kanskje? Jeg har hatt det akkuarat på samme måte en hel natt og det tror jeg var fordi vi hadde sex på kvelden. Har fått det flere ganger også. Jeg spurte legen og han sa det var helt normalt når en var så langt på vei. Jeg husker å synes det var litt mer ubehagelig denne natta enn "vanlige" kynnere. Leste litt om det også og det er visst ganske vanlig etter sex. Fordi babyen ikke er "klar" får en falske rier istedenfor ekte. Jeg håper dette er noe som kan hjelpe slik at jeg ikke trenger å gå over tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...