Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Elsker at han er ung, naiv og innmari sexy;) Skulle av og til ønske han var litt eldre..siden vi er på litt forskjellige steder her i livet.. Regner med han vokser snart, og jeg har allerede begynt å stagnere..så vi møtes nok om ikke alt for lenge;)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Han er veldig flink til å ta ut og inn i oppvaskmaskina når den er ferdig, han rydder etter middag og tar ut alt av søppel. Han kunne godt ha vore litt meire opptatt av å ta vare på meg.....tenke litt på meg av og til......lage middag til meg feks.......uten at eg spør han om det!!! Og hvis han skal rydde andre ting enn nevt over, så hadde det vore fint om han virkelig rydda og ikkje bare flytta på ting!! Er ute av syn, ute av sinn!!! Så eg leitar etter det meste når han har flytta på ting, han nektar for at han har flytta på det men når det kjem eit stykke så, joda han hadde vist lagt det der....osv..... Og ha tid til å vente på at eg kan vera med på den ryddinga slik at eg har litt kontroll over ting!!!
lille je Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 At han aldri sier nei hvis jeg ber ham om noe. At han er en flott pappa. At han er snill. At han virkelig tar i et tak i heimen, og gjorde stort sett alt når jeg var sliten og gravid. At han aldri er sint og sur. At han holder ut med meg som har verdens korteste lunte. Han er rett og slett en topp mann og pappa, og jeg prøver å være flink til å fortelle ham det, selv om jeg blir sint og stressa ofte og gneldrer mer enn han fortjener! Jeg skulle kanskje ønske at han var LITT mindre distre, men man kan ikke få alt:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 At han så og si er personifiseringen av "snill". Sier aldri nei til å gjøre (meg og andre) tjenester og strekker seg gjerne ekstra for å få det til. At han er en kjempegod pappa (bedre enn jeg er mamma vil jeg si), at han er nydelig å se på (syns i alle fall jeg, selv om jeg også ser at han ikke er noen fotomodell (og takk gud for det - at han ikke er så sleik)), aldri maser og slenger med leppa. Kunne ønske han kunne (etter 5 års masing fra min side) slutte å sette fra seg skoa i yttergangen (som er så liten at døra stopper i skoene), og evt overrasket meg med blomster eller en presang på en vanlig onsdag - bare for morroskyld ) Men det er jo en bagatell - jeg vet han elsker meg likevel (spesielt etter at han omtrent hver dag hele svangerskapet tok alt av husarbeid for meg, og kilte meg på ryggen en time hver kveld omtrent - uten å klage).
Collette Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 At han er så fantastisk både mot meg og sønnen vår. At han er sjenerøs mot oss og mot resten av familien sin. At han skjønner av seg selv når det kreves litt ekstra av ham. F.eks hvis jeg er syk eller gravid. At han alltid er positiv og lærer meg å se det positive i det meste også. At han sier i fra hvis noen gjør ham urett og lærer meg å stå på for rettighetene mine og ikke bare luske unna med halen mellom beina. At han tar oppvasken og holder kjøkkenet strøkent hver eneste dag, støvsuger, vasker gulv og ordner med søpla. Har ikke så mye negativt å si, men noen ganger skulle jeg ønske at han kunne lage mat og at han satt litt mindre foran pc'en.
Koseklompen Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Han er verdens beste ektemann og verdens beste pappa til datteren vår som han forguder. Han er alltid her for meg. Er min beste venn og soulmate Han støtter meg, står opp for meg og trøster meg når jeg er lei meg, og klarer alltid å få meg til å smile uansett. Han hjelper til hjemme Trenger ikke å be han om å gjøre noe Han legger merke til de små tingene.. Han har en herlig humor og latter som smitter. Familien min har "adoptert" han og er kjempeglade i han. Brødrene mine og søsteren min (de er 11, 9 og 7 år) digger han og jeg tror de ser på han som en kjempekul storebror
CMH Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Han gir meg komplimenter og han sier ofte at han er glad i meg. Han er litt bedreviter innimellom, sta og ROTETE! Akkurat det går meg litt på nervene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå