Snikskytteren er storebror! Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Og jeg skal nå begynne å telle ned..... (som om jeg ikke har gjort det fra før) hihi... Har vært på kontroll i dag, og babyen er fortsatt i seteleie. De tviler på at han snur seg siden han har ligget slik i over 15 uker. huff.... da blir det keisersnitt :-(
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 me too.. har vel hatt nedtelling en liiten stund,men nå er det offesiell nedtelling.. ;P babyen her ligger godt nedi med hode..nesten festa seg.. glad for det!! ;D får håpe babyen din snur seg i siste liten..
Snikskytteren er storebror! Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Ja, det får jeg virkelig håpe! Men som med deg så ligger han så langt ede at han nesten hadde festet seg. (kommer fra kontroll nå) Men nesten er ikke bra nok... det er enda håp
:)Mamma&Leander07&Leona09:) Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Jeg også :-) :-) Huff, håper han snur seg! Muligheten er der fortsatt! Jenta mi ligger heldigvis med hodet ned :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå