Gå til innhold

Bare for morro skyld ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vippestol har dere kjøpt til den lille? Helt vanlig eller sånn Fisher Price batteridreven med lyd og vibrasjon?

Har dere noen erfaring med hva som er best, og fordeler og ulemper med de forskjellige?

Er litt usikker på hva jeg skal kjøpe,så kjekt å høre litt erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en rååååsa og rød Disney vippestol til vesla, var kjempefornøyd med den. Kjekt å ha en man kan stille ryggen på, slik at de kan både ligge og sitte i den. Brukte den ved mating og når jeg skulle ta en dusj o.l, veldig praktisk! en sånnmed masse duppedingster, lyd og vibrering på vurderte jeg aldri, men de er sikkert flotte:-)

Skrevet

Anbefaler Babybjørn. Hadde den til nummer tre i tillegg til batteridreven og den skal jeg kjøpe igjen nå. Den er liten og lett å flytte med seg. Jeg hadde babyen i den på disken når jeg lagde mat, på vaskerommet når jeg brettet klær og lett å ta med på besøk. Så får den plass i en koffert.

Og skal barnet ha en dupp er det bare å gynge med foten. Minien her sovnet på 1/3 av tiden slik enn i den battetidrevne stolen. Ofte er de fancy stolene tyngre og mer pes å flytte med seg rundt i huset.

Men hver sin smak. Jeg kjøper kun Babybjørnn denne gangen.

Skrevet

Vi kjøpte en sånn Fisher price "regnskog" sak. Et stativ der babyen kommer litt høyere opp fra bakken. Spiller tre forskjellige låter, har uro over som beveger seg rundt og du slipper å vippe på setet selv.

Fikk den til 50% (hadde ikke lagt full pris i en slik sak).

Babyen har ikke kommet til verden enda så vi har ikke prøvd den, men hørt flere med god erfaring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...