Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har termin i dag,og i går kveld begynte jeg å merke at kynnerene ble regelmessige.De kom hvert 7 min og varte 30 sek ca.Jeg traska rundt i leiligheten i hele natt og tok tida på de,tilslutt ble jeg så trøtt at jeg sovna og våkna to timer seinere. Da var plutselig alt av rier borte.Sendte sambo på jobb,og sa at dette kom til å ta laaaaaang tid (jeg er andregangs,og brukte 36 timer sist). Nå sitter jeg her og venter på at riene skal ta seg opp igjen,men jeg merker kun en stusselig liten rie kanskje en gang i halvtimen :-( Sykt frustrerende! Jeg vil ha ut ungen nå! Flere som har hatt en slik opplevelse? At riene på en måte har avtatt og tatt en kunstpause? Slimproppen eller vannet har heller ikke gått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner at "riene"/"kynnerene" nå har gitt seg litt igjen. men nederste del av ryggen verker masse ganske jevnt! blir gal! Hos meg har slimproppen gått sist fredag. termin i morgen og kjempe lei!

Skrevet

Har hatt svaake rier i flere timer jeg... Først for fem dager siden, så igjen for tre dager siden - har ikke kjent noe siden da. De kom ikke regelmessig, da, og vet at det kan ta laaang tid før fødselen er i gang. Er liksom forberedt på å gå lenge enda, har termin onsdag...

Skrevet

Huff det der er så kjedelig!

På onsdag kveld hadde jeg det sånn, skikkelig vondt. Gikk og la meg tidlig - o sov såå godt hele natta. Ingenting dagen etter, men fredag starta det igjen, varte hele dagen helt til seine kvelden - da var det over. Igjen sov jeg så godt jg aldri har gjort... Igår hadde jeg litt vondt, og inatt har det vært menssmerter i ryggen og det er det :(

Utrolig frustrerende, men dessverre kan vi enda opp med å gå sånn litt til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...