9nah Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 er det fler som opplever dette? er kun 14 uker på vei (med nr 2) og av og til når jeg reiser meg opp og går får jeg kjempe nedpress mellom bena. gjør så vondt at jeg må stoppe og akke meg.. hender av og til ellers også 'midt i en spasertur' liksom, men mest når jeg nettopp har reist meg opp. kjennes nesten ut som underlivet skal dette ut.... hva kan dette være?? er det det som er bekkenløsning???
cakes Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 jordmor sa til meg at dette mest sannsynlig vat livmorbåndene som strekker seg, i sammenheng med at livmoren vokser.. de båndene går helt ned til underlivet. dette kjennes som oftest sterkere for hvert svangerskap. har man bekkenløsning, med sterkest smerter i lysken så kan det jo selvfølgelig gjøre enda vondere.
9nah Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 takk for svar. mistenker at det er en kombo der...desverre. får ofte litt sånn strekk ja, og det hadde jeg litt med første dattern min og, men nå er det mye vondere og kjennes liksom 'midt i tissen', for å si det rett ut. he he. men men, så lenge det ikke blir verre, overlever jeg fint.
cakes Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 har det sånn selv, og det er ikke særlig behagelig nei:( så all sympati til deg:)
Jahoo Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Oj.. dette liknet veldig på meg.. Forrige helg fikk jeg en hel rekke sånne stikkinger midt i skjeden liksom. Men det gav seg heldigvis Men når jeg reiser meg for fort, f.eks etter å ha ligger på sofaen så gjør det sikkelig vondt. Må bøye meg og vente litt.. Flere som har det sånn?
9nah Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2009 akkurat sånn det er, jahoo! idag har det vært helt ekstremt ille. må gå med kjempesmå skritt og litt foroverbøyd liksom de første skrittene etter jeg reiser meg opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå