Gå til innhold

har dere mye kynnere? Hva er "vanlig"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 23 uker på vei og har kynnere hver time.

har et arbeid som krever mye løft, og selv om jeg får mye avlastning så tar jeg i det jeg føler er OK. 10 kilo er blitt for mye allerede, da kommer kynnerene hyppigere resten av dagen.

Er gravid for tredje gang og vet at men kjenner kynnerne mer for hvert svangerskap, men hve er engentlig grensa for hva som er OK?

Prøvde meg på liten joggetur denne uka og da var magen hard med menssmerter hele tiden..blei mye spasering..

Har påvist Gruppe B streptokokker, noe som KAN forårsake tidligere fødsel, så jeg er litt på vakt.

har bare lyst til å vite at man kan ha såpass mye kynnere uten at det er noe farlig. Litt tidlig å provosere frem noe...

Takker masse for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjda.. Jeg blir litt overrasket her, for du sier at du prøver å ta hensyn til magen din, men innlegget ditt sier at du ikke gjør det kjære deg!. Jeg ligger en uke bak deg og har for tre uker siden sluttet å jogge. Løfting tar mannen seg av når det skal gjøres (noe på grunn av mitt dårlige bekken, men mest på grunn av at jeg også kjenner oftere kynnere hvis jeg "sliter meg ut" på eskebæring o.l. Jeg er litt redd for å gi uttrykk for at man ikke skal gjøre noen ting, for man skal jo bruke kroppen sin selv om man er gravid, men om jeg var deg, så ville jeg snakke med jordmor og forklart hvordan din jobbsituasjon er, så får du høre en fagpersons mening ut i fra hvordan hun kjenner deg. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...