Gå til innhold

Kjeder meg.... (må bare klage litt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen hopper jeg inn i uke 34. Og er glad for at terminen nærmer seg, for jeg holder på å kjeeeede meg ihjel om dagen. Har vært 100% sykemeldt de siste 3 mnd pga bekkenplager. Alt jeg gjør er vondt. Blir alenemamma så har liksom ingen man til å hjelpe meg med de dagligdagse gjøremålene. Jordmor foreslo at jeg kunne få Hjemmehjelp, men jeg takket nei. Tenkte at det vesle husarbeidet som er hos meg skal jeg klare sjøl. Det går vel stort sett greit, men bruker laaaang tid på alt. Men er vel kanskje like greit, da går ihvertfall tiden. Ikke er det noe å se på TV, begynner å bli lei av å lese bøker, er grenser for hvor ofte jeg kan besøke familie og venner (de fleste er også på jobb på dagtid), har vel snart vært på alle nettsider som er av interesse.

Og ikke minst er det disse hormonone da. Skulle tro jeg levde i en berg-og-dalbane når det gjelder følelser. Ene øyeblikket er alt helt topp og i neste sitter jeg og stortuter.

Nei, nå ser jeg virkelig fram til den lille kommer, selv om det på mange måter har vært koselig å gå gravid.

Så må vel bare rette en stor takk til alle dere her inne på BIM som kommer med alle disse morsomme, undringsfulle, kverulerende og koselige innleggene. Blir noen timer inne på denne siden om dagen.

Sukk.... Det var godt å få det ut.

Ellers vil jeg ønske alle dere her inne på BIM en flott dagC;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Kjeder meg jeg også,er noen uker mindre på vei enn deg,er i uke 28,men er gravid med tvillinger. Det er tungt altså. Har ikke jobbet siden desember pga hyperemesis,og tvilling gravide skal vel helst ikke jobbe etter uke 20. Alene mamma,det kan ikke bare være lett. Hvor holder du til? Dagene blir lange ja,men ting som ellers tok kjapp tid før,det tar laaaang tid nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...