Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikm på fredag, og mensen uteble:) Har hatt en liten følelse av at noe var annerledes nå, og i går slo testen positivt ut!!! testet i dag også, egentlig bare for moro skyld, og det lyste gravid i displayet:)

Har prøvd siden november, så dette var godt! Så da blir det januarbarn viss alt går bra! *GLAD*

Noen flere med termin 17. januar forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen! Er også fersk her, har vel termin rundt 15.jan, så vi ender kanskje ganske likt. Håper helst å føde litt før, slik at det bli desemberbarn(for da blir det bare 2 skoleår mellom barna) Har en datter fra før av.

Skrevet

Takk for det:) Ender vel muligens opp ganske likt da ja. Blir min første dette, så nå er alt nytt for meg. Nyskerrig jeg da;) merker du noe symptomer? Har egentlig ikke merket så mye selv utenom ømme bryster og en veldig trang til å springe på do nesten hele tiden..

Skrevet

Første gangen er alt veldig spennende, ja:-) Er min fjerde gang som gravid, men mistet 2 ganger før jeg fkk dattra mi da. Kjenner vel egentlig bare litt småmurring enda samt at jeg er kjempetrøtt, men regner med kvalmen kommer etterhvert. Var ekstremt kvalm og spydde masse hele svangerskapet sist, så gruer meg egentlig bare denne gangen, hehe. Ammer enda, så puppene har jeg ikke merket noe på.

Det er jo enda veldig tidlig, så det dukker nok opp flere symptomer ila de kommende ukene, får håpe du slipper unna de mest plagsomme!

Skrevet

satser på vi slipper unna de mest plagsomme symptomene begge to:) Har ei veninne som spydde gjennom hele første svangerskapet sitt, men med nr to gikk det over etter første trimester.

Du får ha masse lykke til!

Skrevet

Ja, vi får satse på det:-) Alle svangerskap er jo forskjellige, så umulig å vite hva som skjer, kanskje heldigvis!

Masse lykke til til deg også!

Skrevet

Hei!

Gratulerer! Jeg fikk tilfeldigvis vite at jeg var gravid på norman GU sjekk for 5 dager siden! Fikk litt sjokk, men ble glad! Har termin rundt 10. januar. Men som gynekologen sa til meg; det er jo ikke sikkert at det er hjertelyd:( skal tilbake om en uke for å sjekke. Er vannvittig kvalm så noen symptomer har jeg jo. Nå er det mye nerver for hva som kan gå galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...