Gå til innhold

gravid i uke 6, men har allerede lagt på meg en del??? normalt?


Renate1979

Anbefalte innlegg

jeg har to barn fra før, gravid med nr 3 nå. med de to andre la jeg kun på meg 13 kg ca, men nå allerede så har jeg lagt på meg nesten 3 kg? bukser som ikke passer og mage kan allerede syntes... er jeg bare oppblåst, tvillinger, hmmmm?? kanskje det er lettere for å legge på seg når man er i nærheten av å bli 30 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Du er ikke alene om å være oppblåst og fått en "mage" som allerede synes i uke 6. Jeg er gravid med nr 2, 10 mnd siden sist, og er vel derfor magen kommer fort. Vekta er vel så individuelt som det bare kan for blitt? Forrige gang la jeg på meg 6 kilo de 2 første mnd.. Denne gangen har jeg tatt av meg 2 kilo bare sånn uten videre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. jeg gikk opp 6-7 kilo før uke 15 forrige gang, men totalt gikk jeg opp "bare" 15 kg. Spiste litt mer enn normalt hele veien pga konstant sulten:-) Spis og vær glad, men ikke for mye usunt, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..da roer jeg meg ned med det.. heller spise mer sunt da kanskje slik at jeg ikke unødvendig legger på meg..:) hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en oversikt her et sted om at det var vanlig å ha gått opp 2,3 kg i uke 5, tror det var under info for 1 trimester på 1.tri sidene. Jeg har ikke veid meg enda så jeg aner ikke hvor mye jeg har gått opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...