Gå til innhold

Vært hos jordmor i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på første kontroll hos jordmor i dag. Skulle egentlig ikke før i uke 24 (etter nye retningslinjer), men fikk komme inn før...heldigvis!

Viser seg at blodtrykket mitt igjen starter å øke, og det selv etter 1 uke med 100% sykemelding, så hun var litt bekymret.

Sliter også en del med synsforstyrrelser og lett hodepine....

Heldigvis ingen eggehvite eller proteiner i urinen da...puh hehe

Men fikk tilbud om å være med i Stork prosjektet, da får jeg 3 ekstra ultralyder....ja takk... og flere ekstra kontroller.

Jordmor mente at det var lurt med tanke på at jeg hadde svangerskapsforgiftning forrige gang.

Så da får vi se hvordan det går å jobbe 50% ....skal begynne med det i morgen...spennende.... men jordmor mente at jeg trolig måtte sykemeldes ut svangerskapet om ikke lenge, iallefall om BT ikke bedrer seg....jaja, får vel forsøke å innstille meg litt på det da... og får sette lille frø foran mine sosiale behov :-)

Hvordan går det med dere andre? Håper dere slipper unna for mye plager :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig fikk jeg logga inn...teite dib :-/ Gir snart opp hele siden *grrrr*

Så utrolig kjipt at du er i dårlig form, også så tidlig i svangerskapet da! Skjønner godt at du synes det, håper du ikke blir helt sykemeldt men du må jo bare følge hva kroppen forteller deg. Det kan nok være lurt å bli med i Stork prosjektet pga ekstra oppfølgning ja.

Her er alt bare bra, Mia var på nyhetene i går da, så vi er nå de stolte foreldrene til en liten rikskjendis ;-)

Skrevet

Hei.

Godt at oppfølgingen er så bra og at du får tilbud om det prosjektet. Godt å føle seg trygg og helt tydelig at kroppen din trenger litt ro og hvile. Så får du heller trøste deg med at blir det 100% sykemelding så blir det en lang og deilig sommerferie....tenk på alt du kan slappe av før nr. to kommer og det blir full rulle med to unger...

Skrevet

Hei hei

Ikke så gøy når alt ikke er som det skal! Godt at du får bra oppfølging i hvertfall, da er du nok i trygge hender. Men det er vel ikke så lett å slappe av kanskje, du får prøve allikevel...Jeg er ikke så flink til å slappe, det er en kunst som må læres tror jeg :) Var på kontroll i dag og alt var bra. Prøvde å måle magen min selv i går kveld og det skal jeg i hvertfall aldri gjøre mer,-målte den alt for liten og fikk nesten panikk. Snille fastlegen målte den akkurat der den skal være, blodtrykk og alle prøver var fine. Puh...så da ruger jeg videre med nytt mot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...