simsalabima Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Noen som har en bra solkrem å anbefale for jente snart 2 år med eksem?
lÅktiHaUDe Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 ja men hva var den den het igjen hehe kjøper den på apotek, var det LFD mon tro?? tre bokstaver og begynner på L det vet jeg prøvde Dermalogica sin nå og jenta så ikke ut har hatt Vichy sin for barn tidligere og den har vært super, men nå er den på gassflaske og den kan/bør man ikke ta med seg på fly. Dette sa jeg på apoteket, de ringte produsent og sjekket og joda jeg hadde rett. Den kan eksplodere i kofferten Den på tre bokstaver får du ihvertfall kjøpt på Vitus apotekene, ikke apotek1.. du må be om den varianten for barn, er i faktor 30 og 50
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Var det denne du mente? http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-899206.aspx
snuppedupp Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Vichy sin solkrem kan du få på pumpeflaske fortsatt bare i mindre forpakning. Det er den eneste som duger på jenta sin eksem hud.
lÅktiHaUDe Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Ja tusenoster det var den jeg mente takker så mye )))
lÅktiHaUDe Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Og da kanskje jeg bør skrive at den heter LRP Jeg ble anbefalt denne siden jeg ikke fikk kjøpt Vichy sin.. og den virker kjempebra
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 vi har ikke prøvd så mange forskjellige, men babyline fungerer bra på jenta mi. gikk tom i syden en gang og kjøpte nivea for barn, så ikke ut stakar...
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Vi bruker Vichy på lillegutt. Fungerer utmerket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå