Gå til innhold

er det "normalt" at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min mener at når vi nå skal på tur til helgen med foreldrene hans, så skal datteren vår (snart fem mnd) sove inne på rommet med de? syntes dette virker litt rart jeg da, selvon jeg ikke ammer lenger..hm.. så jeg lurer egentlig bare på om det er flere som gjør det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?? Nei hvorfor det?? Synes det høres veldig rart ut og ville nok insistert å ha henne på eget rom ja, er tross alt dere som er foreldrene. At de kanskje kan stå opp på morgenen med henne og passe henne et par timer da slik at dere får sovet litt ekstra, det er en helt annen sak.

Skrevet

ehh, nei hadde jeg bare sagt da. Hun skal være på rom med oss, dermed basta. Så hadde jeg spurt hvem som hadde kommet med det forslaget...

Skrevet

ja er mer enig med deg anonym 12.13. har da liksom ikke hørt at dette er vanlig jeg da..selvom vi skal på tur med de, vil jeg jo gjerne ha snuppa på vårt rom.. vet jo at de styrer nok som det er på dagtid:) ser ikke helt hvorfor sambo er så opphengt i dette..selvom det er en fin tanke sånn sett, både for vår del og besteforeldrene.

Skrevet

Det er vel ikke unormalt, men litt uvanlig;) Spesielt siden hun er så liten.

Men det kommer jo an på hva de ønsker da, kan hende de har veldig lyst å avlaste dere, så dere får en natt for dere selv, og en morgen hvor dere kan sove litt lenge og bare kose dere. I såfall synes jeg ikke det er rart, men omtenksomt;)

Skrevet

anonym 12.19: ja, enig i det også. fin tanke:) er bare det at jeg er egentlig usikker på hvem sitt forslag det her er, tror nemlig det er samboeren min sin ide, og at de ikke har "tilbydd" seg. da blir det litt feil..

tenker at det er vel mer vanlig at når ungene blir eldre, at de da gjerne vil ligge inne hos bestemor og bestefar?:)og siden hun er så liten, så vil jeg gjerne ha henne der om natten jeg da..

Skrevet

Svarer igjen jeg. Hvis det er samboeren din sin idé blir det jo annerledes, og spesielt fordi du gjerne vil ha henne hos deg om natten.

Da ville jeg bare sagt takk for forslaget, og at jeg slår til om noen måneder eller et år!

Skrevet

Mamma og pappa elsker å ha jenta vår på overnatting, og de få gangene vi er på hytta sammen med de vil de gjerne at hun skal sove inne hos dem. De syntes det er så kos å ta henne opp i senga om morningen, og å stå opp med henne, pluss at vi skal få sove litt. Ser da ikke noe galt i det! Vi sover jo på et rom 10 meter unna om det skulle være noe...

Skrevet

Neida, er jo ikkje no galt i det,for all del! jeg bare lurte på om det er sånne ting som er vanlig..he he..jeg tror det er samboeren sitt forslag, da syns jeg det blir litt rart, visst de ikke vil det selv liksom. (selvom de sikkert sier ja med glede) men om de har tilbydd seg, da er det litt annerledes. skal høre med han når han er ferdig på jobb i dag. er jo vårt første barn, så alt er jo forsatt nytt i den forstand. :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...