Gå til innhold

Hvor lenge brukte deres barn bodyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når slutte? Syns det er vanskelig å finne store nok til jenta mi på snart 2 år. Når sluttet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slutta rundt 2år da de var bleiefri på jentene ,mens lillemann er snart 1år bruker ennå.

Skrevet

3 år og bruker fortsatt. Finner bodyer på den lokale Reflex-butikken. De har bodyer opp til 104.

Skrevet

Jenta mi er snart 2 år og bruker enda. Name it har bodyer som går opp til 104 tror jeg det er. :-) veldig praktisk å bruke body på de, slipper å tenke på at genseren sklir opp og at magen og ryggen blir bar. Spesielt når de er i barnehagen finner jeg dette praktisk. Cubus har også ganske store størrelser i enkelte bodyer i hvert fall.

Skrevet

Rundt 2 år. Vi begynte å sette gutte på doringen litt etterpå, og da er det greit å slippe bodyer.

Skrevet

Vi slutta med det tidlig. Var vel ikke stort over året, kanskje 1.5.

Synes det var så dumt med body, for hvis hun da tisset seg ut eller noe sånt så måtte man kle av allt for og bytte. Mye lettere med truse og t-skjorte, da kan man bare ta av buksa og trusa. Veldigt enkelt hvertfall på vinteren når dem bruker mye klær.

Skrevet

Gutten min slutta når han var litt over 2år fordi da var det sommar og mykje enklare å bruke t-skjorte. Når høsten kom så fant eg ikkje bodyar som var store nok for han så da gadd eg ikkje å leite etter det heller. Han slutta med bleie den høsten så det var like greit. Jenta mi blir snart 3år og har bruka body fram til nå, nå er dei ho har for små og eg gidder ikkje å leite etter større bodyar, regnar med at ho blir tørr i sommar så da er me tilbake til "problemet", ingen bleie og body?? Nei takk.

Skrevet

De slutta vi med da hun var 6-7 måneder,synes det er enklere med t-skjorter og trøyer. (bl. annet lettere å se om det er "noe" i bleia) Jenta mi er så varm av seg, så syntes nesten det ble litt tett med body. Ullbody brukte jeg derimot litt lengre, er jo greit at det ikke er mellombart når man er ute å leker på vinteren.

Skrevet

Vi drver og slutter til eldste nå når han går fra størrelse 86 til 92. Fra nå satser vi på trøye og genser i stedet da det er mye lettere å få tak i enn bodyer i store str.

Skrevet

Brukte body til han slutta med bleie, da var han 2 år og 7 mnd. Ikke spesielt praktiskt med body når han skal på do:/ Særlig på vinteren synes jeg body er en fin ting. Greit med ullbody.

Synes også det er så rart med truse utenpå bleie. Vet ikke helt hvorfor.

Sommeren før han slutta med bleie brukte han både kortermede bodyer og t-skjorter. Når han hadde t-skjorter hadde han ikke truse. Bare shorts utenpå bleia..

Skrevet

Brukte body på eldste til hun var 2 og sluttet med bleier. Brukte da str 86/92 i klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...