Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Har en eks kollega som jeg ikke har særlig kontakt med lenger. Nå skal hun gifte seg og jeg har ikke peiling på hva eller hvor mye jeg skal gi. Ligger ute noen ønskelister for dem og trenger derfor hjelp av dere.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Du mener at det IKKE ligger ute noen ønskelister antagelig? Ville gitt et gavekort på Glassmagasinet på 200 kr... hvis dere hadde god kontakt før da. Hvis dere aldri har hatt god kontakt og nå omtrent null vet jeg ikke helt om du trenger gi noe i det hele tatt...?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Hadde god kontakt før ja men pga forskjellige jobber og fri senere år, har vi ikke gjort annet en å planlegge kafebesøk som aldri blir noe av.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Da ville jeg kanskje gått for et sånt gavekort, valgfri sum såklart men for meg hadde 200 vært passe til et bryllup når du ikke er bedt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Var i en lignende sak for et par år siden og jeg ga en blomstervase og telysholddere til en eks kollega, ikke var det spes dyrt og disse falt IKKE i smak, selv om hun selv hadde pekt de ut for meg en gang vi var på shopping i lag. Det var siste gang jeg ga henne gave, selv om vi har ganske god kontakt i dag. Gi de et gavekort fra en en butikk du vet hun liker shoppe i. (Jeg er ikke fan av glassmagasinet fordi jeg nesten aldri finner noe der og fordi de er tildels dyrere enn f.eks tilbords)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå