Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Så bare kort klipp på nyhetene tror det var en video der en ku ble slaktet levende på en brutal måte, det var som den gikk i en kverne eller noe og så bare bena som sprellet og det stakkars dyret må ha hatt det så vondt:( Jeg har bestemt meg nå for å slutte å spise kjøtt, jeg orker ikke tanken og blir kvalm av å tenke på at dyr skal bli drept på en brutal måte bare for at vi skal bli mett og god, og desverre spiser vi mer kjøtt enn vi egentlig trenger! Stakkars dyr:(
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Helt enig. Denne verden vi lever i er faen meg blitt så syk at det er helt vondt. Jeg synes det er greit med slakting,men på en human måte,uten plageri og lidelser! Forstår ikke hvilket hjerte mennesker har lenger!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Det innslaget var ang halal-slakting. dyret snurres på hodet slik at innvollene presser mot lungene, så skjæres snitt i strupen og når dyret settes ned igjen spruter blodet ut! Veldig fint at slike regler ang slakting skal komme hit, halalslakt uten å bedøve dyret først hører ikke hjemme noen steder!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Dette er så hårreisende at jeg mister alle begrep. Jeg kaster nesten opp av slikt. Hvem er det egentlig som på død & liv skal ha denne halalslaktingen? Muslimer? Jøder? Hjertet mitt blør når jeg ser halalkjøtt i butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå