Gå til innhold

visste dere at Han var den rette på forhånd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør dem som har truffet mannen i sitt liv;

Hadde dere en sterk/klar følelse på at dere kom til å bli sammen eller at dere var ment for hverandre FØR dere ble sammen??

Som en sterk magefølelse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste det i det øyeblikket jeg så han!! Og har senere aldri vært i tvil :o)

Skrevet

For jeg traff en fyr for 2 år siden, og vi bor langt fra hverandre, men jeg husker det øyeblikket jeg så ham, han var så fin og han har sagt i ettertid at han synes første øybelikk var så spesielt og glemmer det aldri og at siden da har han ikke sluttet å tenke på meg, nå treffes vi og jeg har en så sterk følelse på at han er den rette..Jeg trodde ikke en sånn mann som han eksisterte .. hjertet mitt går i hundre..

Skrevet

Nei, ikke med en gang. I mitt første seriøse forhold var jeg sikker på at det var den rette, men det stemte jo overhode ikke. Nå er jeg sammen med en ny mann, og jeg var litt i tvil i starten nettopp fordi jeg trodde at min forrige var den rette. Men nå er han selvsagt "DEN RETTE". (han jeg er sammen med nå altså)

Men jeg tror det finnes mange som kan være "den rette".

Skrevet

Har ikke så veldig tro på at man er forutbestemt for hverandre, men jeg hadde en umiddelbar god, spesiell følelse fra frøste stund da jeg traff mannen min. Jeg så liksom for meg oss to sammen, jeg fikk bare en sånn følelse av at "han og jeg burde være kjærester", og så for meg oss to gjøre ting sammen.

Skrevet

På første daten merket jeg at dette var spesielt.

Nå har vi vært kjærester i 10 år, gift i snart 8 av de:-)

Skrevet

Vi ble fryktelig fort godt kjent. Første daten ble han med meg hjem, og vi pratet hele natten. Etter et par uker følte vi at vi hadde kjent hverandre hele livet. Folk rundt oss sa de følte vi hadde vært sammen i mange år, selv om vi bare hadde vært et par i noen uker. Siden har vi vært uadskillelige:)

Skrevet

Jeg møtte ham på nettet og bare etter samtalene der og i telefon visste jeg det. Og da vi møttes var det kjærlighet ved forste blikk! =)

Så ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...