Gå til innhold

Er det bare meg....eller....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg fikk ei lita skjønn jente for 5 uker siden.

Jeg nyter den herlige tiden sammen med jenta mi :)

I tillegg har jeg en gutt på snart 5 år og ei jente på snart 3 år.

Veit det ikke er lenge siden jeg fikk jenta mi, men jeg har alltid ønsket meg en stor familie og jeg har lyst på en liten en til.

Veit at mannen min ikke er direkte klar for en til med en gang....jeg krysser fingra for at han med tid og stunder kommer på andre tanker :)

Er det rart av meg å ønske meg en til, så kort tid etter den forrige fødsel??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi "prøvde" fra dag 1 vi. Men så har vi problemer med å bli gravide også da.... Vår jente kom til ved hjelp av prøverør. Selv om vi ikke har noen diagnose som tilsier at vi skal ha vansker så sliter vi alikavell.

Nå er snuppa 1 år om 4 dager og har ikke blitt gravid jeg nei :-/

Skrevet

Tror ikke det er så uvanlig i alle fall;) Jeg har to venninner som har vært superklare bare få uker etter fødselen. Når det har gått noen uker og måneder til, derimot, er de ikke så klare lengre.

Bruk tiden til hjelp, og hvis du fortsatt ønsker en liten en når den du har nå er bare ett år, så kan du jo snakke med mannen din.

Skrevet

Takk for at dere tok dere tid til å svare på mitt spørsmål :)

Ja, tiden vil vise om lysten er dere om noen mnd også :)

Nå skal jeg bruke all min tid og kjærlighet på mine 3 engle barn, må nyte tida jeg er sammen med dem :)

Skrevet

Jeg liker innstillingen din!! Hold på den, og se om lysten er der om noen måneder også - tror du har en bra plan på gang her:)

Personlig ville jeg ikke orket to så tette barn i en søskenflokk på fire (selv om du ikke kan vite før du har prøvd) - men det er ikke meg som skal orke, det er du. Kanskje det er helt riktig for deg og dere, og det tror jeg du finner ut når du lar tiden gå litt.

Inntil da, kos deg med de tre fantastiske små!

Skrevet

Jeg er alltid klar for et nytt barn når jeg har spedbarn i hus, selv etter to kolikk barn. Den store babytrangen avtar når barnet er rundt året og dagene blir travlere med sykdom osv. Men når barna nærmer seg 3 år er den på vei igjen:)

Skrevet

Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er med kolikk unger.

Har stor respekt for de foreldre som må gjennom den prosessen.

Har vært veldig heldig med mine to eldste barn når det gjelder sykdom.

Han eldste har vært en del syk, men søstra har ennå ikke hatt noen barnesykdommer annet enn litt feber og oppkast. Hun blir snart 3 år.

Håper den minste blir lik søstra på det området, lite syk.

Skjønner jo at tida vil bli mer travel jo eldre unga blir, men lysta på en liten en til er der ennå.....sjøl om minste jenta bare er 5 uker idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...