sjettejuli Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 er så lei, håper det gir seg snart, føler ikke jeg har noe liv lenger!!!
Ca-ma og Chris:) Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hehe.... vet AKKURAT hvordan du har det!!!!! Er selv uke 33 og akurat like kvalm som jeg har vært gjennom heeele svangerskapet! ikke særlig oppmuntrende for deg kanskje? *Trøsteklem!*
alvamamma Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er 12 + 2 og her har kvalmen snudd litt de siste dagene. Håper der gjør det snart for deg også!
frujan Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Hei:) Ett godt råd: ta akupunktur to gang i uka, du blir garantert bedre! Det ble jeg, kvalmen forsvant helt i uke 16! Noen jordmødre setter nåler helt gratis, sjekk med din jordmor om hun gjør det! Jeg gikk til en akupunktør(godkjent) som tok 300 kr timen. Når jeg da kom til første kontroll hos jordmor sa hun at hun setter gratis:) Jeg gikk med ørenåler i 14 dager i strekk som hadde veldig god effekt på meg. Lykke til, håper du blir kvitt kvalmen snart!
sjettejuli Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 er det første svangerskapet ditt? Jeg var kvalm sist gang også, men det ga seg liksom etter hvert...
tre gulljenter <3 Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Jeg skjønner du er lei, det er det verst som finnes å være kvalm hele tiden!! Kvalmen min gav seg i uke 15, heldigvis! Får håpe din kvalme gir seg snart også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå