Gå til innhold

Nabohundene kommer over i hagen vår TIL SATADIGHET!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Og vi har vært hos de 3 ganger og gitt de beskjed om å holde de unna vår tomt.....

Hva f.... gjør vi med dette da? De er jo så forståelsesfulle og takknemlig for at vi sier ifra, men de gidder jo ikke å bry seg tydligvis!

Er det noen som vet om det har noe for seg å kontakte lensmannen?

Jeg er så dritt lei av å møre en hun rundt hushjørnet som bjeffer og knurrer på meg.... Synes ikke det er noe morro i forhold til jenta mi på 1 år heller, vil ikke at hun skal bli redd hunder :-(

Takknemlig for svar og gjerne noen positive erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vel slemt kanskje, men neste gang bikja er løs på din tomt så ring falken og si det er en løshund her så kan dem komme og hente den.

Men hvorfor kommer hunden? Slipper de dem bare ut for lufting eller går den løs hele dagen?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

De har et gjerde med stooore ruter. Denne mopsen kommer seg fint igjennom disse og går på oppdagelsesferd.....

Og når de skal inn og ut av huset og bilen går bikkjene løse og over i vår hage for å gjøre sitt fornødende.....

Skrevet

Neste gang du da stikker bort med hunden dems, så si klart ifra at nå forventer du at gjerdet blir fikset slik at hunden ikke kommer inn til dere noe mer.

Når hunder ikke kan holde seg i nærheten hos eier når dem er uten bånd, så synes jeg heller ikke at hunden kan være uten bånd. Da får dem gidde å ta bryet med å sette på lenke når dem går ut og inn.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja og så er det IKKE morro å møte de rundt husveggen med flekende tenner og knurring på VÅR tomt!!!!!!

Skrevet

I verste fall får dere vel sette opp et gjerde som bikkjene ikke kommer seg gjennom/over. Forstår godt at du ikke liker det. Jeg blir litt amper på en oppi gata vår som lar schæferen gå løs til/fra bilen og ute i hagen (uten gjerde) ... og det enda den hunden er så lydig at den ikke går ut av hagen deres eller stikker mer enn en meter fra eieren. Jeg er bare redd for at noen av ungene i gata skal komme brått på og skremme den slik at den biter el.lign. Mener vel egentlig at hunder skal være gjerdet inne eller gå i bånd uansett hvor snille de måtte være.

Skrevet

Strømgjerde?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

hehe er fristende ja ;-)

Skrevet

Si i fra på en ordentlig måte at du har sett rotter og har vært nødt til å legge ut rottegift:S Bør virke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...