Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 hjertet begynner vel å slå i 6.uke tror jeg... så på innvendig ul ka n man vel se/høre hjertet slå fra rundt den tiden... Hjertet til min lille begynner å slå på mandag nå, i følge babyverden :) Skal på innvendig ul å se/høre det i uke 8+5 :)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Dytter på denne da jeg lurer også på når man kan høre den...utvendig tenker jeg på...??
Bomsedeisi Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Jeg har fått høre den hos legen i uke 11 i begge mine tidligere svangerskap, men har skjønt at dette er forskjellig fra person til person og at ikke alle legene vil lytte så tidlig pga. dersom de ikke finner den blir den gravide bekymret osv. Etter uke 14 skal visst alle kunne høre den utenpå magen.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 En venninne av meg hadde baby watcher da jeg gikk med min nr2. Da hørte vi den da jeg var 9 uker på vei. Vet at legen ikke lytter etter lyden så tidlig, for babyen er så liten og man må som regel lete en stund for å finne den. Men det er likevel mulig hvis man har god til:)
*veronica* Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Jeg var på ul når jeg var rundt 6 uker, da hørte jeg et lite hjerte som banket og banket ) men det er veldig forskjellig, ser her inne at mange sier at det kan gå lenger tid også, så ikke bekymre deg hvis du ikke hører det så tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå