£adybird Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg skal bort neste uke så da må pappan mate snuppa med flaske. Jeg har tenkt å pumpe meg å fryse melka. Men kan jeg pumpe meg en gang først får så å fylle opp den samme flaska med mer mm litt senere på dagen? At jeg blander 2 batcher med mm i samme flaske. Synes det er litt tullete å ha 8 halvfulle flasker i frysen hvis vi kan greie oss med 4... Noen som vet?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Du kan helle fersk melk på frossen melk (bare pass på at den ferske ikke er flere ml enn den frosne sånn at den tiner helt) - jeg fyller begrene gradvis i frysa siden jeg ikke klarer å pumpe hele måltid selv )
du og jeg og vi to Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jepp, jeg gjorde også som Yaddaline. Og så vil jeg anbefale at pappaen har litt mme på lur i tilfelle han går tom for melk. Bare så han slipper å stresse med det. Vi gjorde ikke det, og det viste seg at pappaen hadde stresset rimelig mye med beregningen;)
£adybird Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Jeg skal bare være borte noen timer, å blir det krise så er det bare å ta neste buss hjem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå