Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Er på utkikk etter jobb, og i dag ringte ei jeg har gått på skolen med og lurte på om jeg ville komme på intervju i løpet av uken... Hun hadde hørt fra noen andre at jeg er på utkikk etter ny jobb innenfor det jeg er utdannet som (jobber i butikk nå). Har bare vært på 1 jobbintervju før, og det er 6 år siden! Uææææ! Gøy, spennende og skummelt! Gleder meg til det er overstått jeg...
£adybird Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Så bra! Bare smil å vær hyggelig så går det nok bra på intervjuet... Det er veldig deilig når man er ferdig:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Å smile er ikke noe problem, hun som ringte meg sa til meg en gang: "Er du aldri i dårlig humør? Jeg har aldri sett deg sur!" Og da hadde jeg gått i klasse med henne i 2,5 år Litt skummelt også at jeg skal på intervju til en bekjent, da kan jeg ikke "pynte" på sannheten heller, er liksom nødt til å være helt ærlig siden hun kjenner meg.
Trønderbærta Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Den største fordelen med at hun kjenner deg fra før av, er jo at hun allerede har ett første-inntrykk av deg, og ettersom hun vil ha deg på intervju så er det nok ett positivt "bilde" hun har av deg Masse lykke til
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 ja, får da håpe det Tar det som et godt tegn at hun ville ha meg til den stillingen med mest ansvar, til tross for at jeg egentlig vil ha den andre (de har 2 stillinger ledig) Og det er litt "lettere" å gå på intervju der den ene kjenner meg, fordi hun vet hvordan jeg er og hva jeg står for, og dersom jeg dummer meg ut, så vet hun at det ikke er slik jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå