løven81 Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 I dag oppdaget jeg en flått på låret mitt da jeg sto i dusjen. Mannen min hjalp meg med å fjerne den, men han fikk ikke med hele med en gang. Han mener at han fikk vekk alt. Men jeg får litt hetta. Bør jeg kontakte lege? Jeg har legetime i morra. Holder det å vente til da? Hva ville du gjort? Tror kanskje ikke jeg hadde blitt så hysterisk hvis ikke det var for at jeg er gravid. Men det er annerledes nå når jeg ikke bare har meg selv, tenker jo på den lille.
hurra1234 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Det er ikke farlig sålenge du ikke får infeksjon. Følg nøye med om det tvikler seg en ring rundt bittet. det begynner me at det blir mer rødt rundt bittet. og at det vokser i radius. http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1910&Itemid=64 DA er det viktig å behandle.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Det sto jo i artikkelen at gravide var unntak. Da ville de behandle nesten uansett, forsto jeg det som. Pga. det kan bli fosterskade. Ring legevakta du, så får du sikkert bedre svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå