helene0: jan09+jun11 Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg fikk satt inn hormonspiral for ca en måned siden. Hadde litt menssmerter de første dagene, men ellers merket jeg ikke så mye til innsettingen. Etter en ukes tid fikk jeg blødning og den varer enda, altså ca 3 uker. Det er ikke som en vanlig mensblødning, men kun lite (holder med truseinnlegg). Det ser også helt anderledes ut enn mensblødning også - mørkt brunt og en del koagulert. Ekle greier... Flere som har det sånn og som har erfaring med hvor lenge det varer? Bør jeg kanskje ta kontakt med legen min? og..hehe.. sorry for de ekle detaljene...
anema80 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 tror det er litt sånn det skal være. satt inn hormonspiral for ca 1 1/2 mnd siden. har hatt små blødninger nå og da..
Vannmelonen Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg hadde også blødninger i begynnelsen, men det stoppet etterhvert. Etter 3 mnd begynte jeg å få mensen symptomer hver måned. Men ingen blødning.
månestråle32 Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 hadde småblødninger i ca 8 uker før det gav seg. og så var det ikke noen ting i ca 2 uker før jeg fikk noe mensen-liknende greier..... herlig! grrrr men satser på at det er over nå! ei venninne hadde småblødninger i 6 mnd!!!! men så var det over etter det og har ikke mensen
helene0: jan09+jun11 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Det rare er at det liksom ikke er små-blødninger, det er litt blødning heeele tiden :-/ Jaja, alt er sikkert som det skal være, får bare være tålmodig å vente det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå