Gå til innhold

April: Hurra!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Da er nattammingen over for denne gang (altså for godt, såfremt vi ikke får flere barn - det er i så fall et "uhell" vi velger å ta med godt humør)! 3 netter på rad hvor plutt har godtatt smokk hvis han har vært urolig på natta, og deretter sovet til 6.30/7.00! Åh, for noen perfekte sovebarn vi lager (om jeg kan være litt beskjeden)!! Må banke litt i bordet for sikkerhetsskyld da, for det er jo typisk at når jeg skryter av noe så skjer det motsatte rett etterpå :oD

 

Finner jeg bare ladedingsen til babycallen nå så kan vi begynne å strekke natta litt i kveldsenden også... hvor i alle dager kan den ha blitt av???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!! Så flott. Kan håpe på noe i den duren denne gangen jeg og. Sist nattammet jeg i ikke mindre enn 9 mnd *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble surrenatt i natt da - det er jo typisk når jeg først har "plapret" om hvor fint det har gått, haha. Har nå megaskallebank etter en lang dag - begynte med luftpressing hos Emil rundt 03, roet seg noe etter smokkegiving. Deretter ble det kav fra 05 og han fikk mat halv seks. Deretter var det klokka til mannen som ringte og siden jeg måtte opp for å kjøre svigermor til bussen måtte jeg opp så snart Emil sovnet igjen, selv om Matilde for en gangs skyld sov *phew*. Ettermiddagene er SÅ strevsomme for tiden - da har Emil gått i en "bare sove 15-20 min av gangen ca hver 3. time"fase i tillegg til at Matilde trenger 100% av alles oppmerksomhet og tydeligvis kun kan snakke med sutrestemme og/eller rope. Uææææ!! Jeg "lader" meg jo på dagtid, men det skal innrømmes at det ikke er mange minuttene med sutrestemme jeg takler før jeg er helt utladet... Snakket jeg om at vi ikke opplevde søskensjalusi? Joda, nå har bomba slått ned i heimen uten pauseknapp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...